Stovner Legesenter AS

Nedre Rommen 5 0988 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Stovner Legesenter AS

Hold dere unna!!

Lege: Gulshan Rana Skrevet

Blir ikke tatt på alvor, henviser heller ikke videre og følger opp pasienten... Skal gå så fort som mulig og er ikke interessert i pasienten...

Den værste legen på Stovner som skulle ha fått sparken

Lege: Anh Thi Tran Skrevet

Var hos henne med svigermor (var tolk)og beskyldte meg for å lyve og ikke fortalte henne alt det svigermor fortalte meg som jeg skulle fortelle henne.Hun sa til meg:" d forteller meg ikke alt som din svigermor sier og det er noe du skjuler for meg." Plutselig tar hun opp et ark fra skuffen sin og begynner å stille meg spm for at hun skal bestille tolk for min svigermor neste gang vi kommer.
Da jeg spør henne om hvorfor hun stiller disse spm sier hun alle de som kommer til meg får ikke bruke slekt som sin tolk.j har alltid vært tolk for familien hos andre leger og ingen har sagt noe sånt til meg. J fikk ikke lov å hente en utdannet tolk selv fordi hun stolte ikke på meg.Alle som har henne som lege få dere en ny lege.Hun er ingen dyktig lege. Hun er negativ og ikke noe opptatt med pasientene sine.hun er kun på jobb to ganger i uken. Har vikar de dagene hun ikke er der. Vikaren hennes er mye hyggeligere enn henne

Meget sterk medisinsk faglig !

Lege: Gulshan Rana Skrevet

Koselig og alltid blid. Har dog for mange pasienter. Men hun gjør så godt hun kan til tross for en stressende arbeidsdag:-)

Har vært hos flere fastleger med min problemstilling uten hell. Rana tok meg på alvor og har diagnotisert meg grundig som førte til at jeg fikk den riktige hjelpen og har fått betydlig lettere liv etter hjelpen som var initiert av henne. Hun er flink på faget og det er strengt tatt det man kan forvente av en lege. Hun er profesjonell :)

Dårlig kommunikajon,

Lege: Rattan Singh Rattan Skrevet

Jeg var på konsultasjon hos dr.rattan pga allergi plager. Da navnet mitt ble ropt opp og jeg skulle møte legen, hilste han så vidt på meg. Det var ingen øyekontakt og jeg merket med en gang at han ville at denne konsultasjonen skulle gå raskt. Jeg fortalte om plagene mine, mens dr. Ratten var mest opptatt av å se på pcen sin. Han stilte ingen egne spm om tilstanden min eller generell allmenntilstand.

Konsultasjonen endte kjapt med at han sendte meg ut for å ta blodprøver. Uten noen anbefalinger om hva jeg kan gjøre i mellomtiden til vi får svar på blodprøvene eller tips til hvilke reseptfrie legemidler jeg kunne prøve i mellomtiden.

Anbefaler absolutt ikke dr.rattan !

Dyktig og oppdatert lege!

Lege: Rattan Singh Rattan Skrevet

Første gang jeg var hos Dr Rattan virket han meget bestemt og jeg fikk et litt dårlig inntrykk.
Nå har jeg vært ofte hos ham gjennom noen år grunnet kronisk sykdom.Han er en hyggelig mann med gode kunnskaper.Tar prøver og henviser til spesialist ved behov.En ting kan sies sikkert og det er at han gjør alt han kan for å finne riktige løsninger til behandling.
Han er rask med resepter.Rask til å ta kontakt med pasient vedr prøver og annet.
Jeg har lært han godt å kjenne nå og ville ikke byttet lege.En dyktig lege.