Stovner Legesenter AS

Nedre Rommen 5 0988 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Stovner Legesenter AS

Dyktig og oppdatert lege!

Lege: Rattan Singh Rattan Skrevet

Første gang jeg var hos Dr Rattan virket han meget bestemt og jeg fikk et litt dårlig inntrykk.
Nå har jeg vært ofte hos ham gjennom noen år grunnet kronisk sykdom.Han er en hyggelig mann med gode kunnskaper.Tar prøver og henviser til spesialist ved behov.En ting kan sies sikkert og det er at han gjør alt han kan for å finne riktige løsninger til behandling.
Han er rask med resepter.Rask til å ta kontakt med pasient vedr prøver og annet.
Jeg har lært han godt å kjenne nå og ville ikke byttet lege.En dyktig lege.

Meget bra!

Lege: Vilde Catherine Feen Skrevet

Vilde Feen er dyktig og trygg. Hun er ærlig. Hun har en behagelig personlighet. Det er lett å komme i kontakt med henne.

Sympatisk, hyggelig, flink og effektiv.

Lege: Vilde Catherine Feen Skrevet

Tar poengene og gjør det som skal gjøres med en gang. Men man føler alltid at hun bruker den tiden som trengs. Man føler seg sett og tatt på alvor. Et privilegium å ha plass på hennes liste!

Lite tilstede på legesenteret

Lege: Anh Thi Tran Skrevet

Jeg har ingen ting negativt å si om dr.Tran bortsett fra at hun sjelden er tilgjengelig. De få gangene vi har hatt behov for legetime, har vi komme til vikarer eller andre leger på legesenteret.

Uhyggelig og useriøs fastlege

Lege: Anh Thi Tran Skrevet

Allerede etter første time hos doktor Tran hadde jeg hattden verste legeopplevelsen noensinne. Jeg hadde tidligere fått påvist svært lavt stoffskifte hos privat lege og fått beskjed om å starte opp på regulerende medisiner. Dette valgte jeg å oppsøke min nye fastlege for og det ble tatt tester, samt at jeg tok med prøveresultatene fra privatpraktiserende legen jeg var hos. Tran reagerte med at dette ikke var noe hun ville(!) skrive medisiner for, selv om jeg lenge hadde hatt alle symptomene og gikk gjennom en svært tung periode fysisk og psykisk. Uten begrunnelse og ytterligere forklaring avfeide hun alle spørsmål og var veldig nedlatende i måten hun snakket på, nektet nærmest å høre på det jeg hadde å si og så ekstremt uinteressert ut. Senere sa den nye fastlegen at jeg burde ha startet på medisinene for lenge siden, og synes Trans holdning var veldig rar. Jeg vil ikke anbefale noen å gå til henne. Heller er hun aldri tilgjengelig på kontoret og man blir alltid videresendt til vikar (vikaren er forsåvidt hyggeligere enn henne).