Stovner Legesenter AS

Nedre Rommen 5 0988 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Stovner Legesenter AS

Dyktig lege

Lege: Vilde Catherine Feen Skrevet

Har hatt Feen som fastlege siden starten av ordningen.
Hun er så behagelig og ikke minst grundig. Hun er bare helt fantastisk.

Uproffesjonell

Lege: Thushani Eswaran Skrevet

Dette er heldigvis ikke min fastlege, men fikk time med denne legen da min fastlege ikke var på jobb den dagen. Jeg ventet ca 45 min på legekontoret. Da hun endelig ropte meg inn begynte hun å fnise og le med en annen kollega og ba meg vente på rommet hennes. Der venta jeg en stund før jeg bare gikk. Helt håpløst! At en lege kan oppføre seg slik. Dette var en legetime jeg hadde fått etter å ha prøvd en hel uke. Fastlegen min er nesten aldri tilgjengelig og da ender man opp med en som Eswaran. Ikke nok med det, de sendte faktura i tillegg.

Menneskelig

Lege: Adeel Jamshed Rana Skrevet

Så fornøyd med denne legen , har gått hos han i flere år. Han er faktisk vår familielege. Han tar seg tid til å høre på deg, og han bruker et språk som gjør at du forstår ting. Det hender riktig nok at han er forsinket , men det er fordi han tar seg tid. Noe som for meg er viktig.

Trygg og tilitt

Lege: Sadia Farooqi Skrevet

Jeg er veldig fornøyd og har tilitt med legen min Sadia, hun lytter og ser på pasienten ikke sitter og skriver på pc. Hun er rask til å svare på e-konsultasjon. Sadia viser forståelse og føler meg trygg å snakke med henne og hun hjelper til.

Jeg anbefaler Dr. Sadia på det sterkeste.

Dyktig fastlege - Anbefales!

Lege: Sadia Farooqi Skrevet

Jeg er veldig fornøyd og har tillit til legen og hennes vurderinger. Hun tar seg god tid til å lytte til pasienten og tar seg tilstrekkelig med tid.

Veldig dyktig, lett å snakke og forståelsesfull.

Anbefaler Sadia Farooqi på det sterkeste.