Harbitzalléen Legesenter A/S

Harbitzalléen 2 A 0275 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Harbitzalléen Legesenter A/S

Flott, grundig og menneskelig

Lege: Said Tutunchian Skrevet

Interressert i pasienten, kjapp, hvis nødvendig, blir pasienten søkt videre. Svært førnøyd.

En dyktig tillitsperson du faktisk får hjelp av.

Lege: Jon Christensen Skrevet

For meg har han vært Snåsamannen nr.2 med legeutdannelse. Man føler med det samme du tar han i hånden at dette er en tillitsperson. Er flink med spørsmålene. Hjelper deg, og henviser deg videre i systemet dersom det trengs - hele veien.

Lyttende lege

Lege: Robin Jareg Skrevet

Betydningsfullt å bl hørt hos legen. Jareg lytter og oppfatter hva pasienten kommer med.

Seriøs, dyktig og har en ubetalelig humor

Lege: Knut Arne Gråbø Skrevet

Et eks. på sistnevnte; Dr. Gråbø skulle skjære bort noe småtteri under foten min og jeg grudde meg fælt. Han gikk for å hente en skalpell og kom tilbake med en diger øks. Skalpellskrekken var som blåst bort og det hele endte i latter.
Kom i kontakt med Dr. Gråbø fordi tidligere arbeidsgiver hadde avtale med Harbitzalleen Legesenter. Den eneste gangen jeg virkelig har feilt noe, var jeg lite fornøyd med min oppnevnte fastlege og legesenter. Tilbrakte dager og uker med opptattsignal i telefonen for å få svar på prøver og følte meg helt overlatt til meg selv og tilfeldighetene. Redningen ble Dr. Gråbø og Harbitzalleen Legesenter hvor jeg følte meg ivaretatt og var trygg på at alle muligheter ble utforsket.

Den beste legen i byen!

Lege: Robin Jareg Skrevet

Beste legen jeg har vært hos. Kan anbefales på sterkeste.