Tåsenklinikken

Kaj Munks vei 41 0876 Oslo

Siste vurderinger av Tåsenklinikken

Lite sympati

Lege: Otto Sandsdalen Romfo Skrevet

Kan ikke anbefales. Lytter ikke til pasienten. Fikk ikke tilbakemeldinger, måtte selv purre på prøvesvar.

Trygg, kunnskapsrik og behandler meg med respekt

Lege: Herman Wadel Munthe-Kaas Skrevet

Min fastlege siden jeg gikk gravid for snart 29 år siden. Fulgt opp begge barna, min ex mann og meg siden da til alles glede- gjennom sorger og gode tider.

Lite tilgjengelig lege, med svakt servicepersonell

Lege: Otto Sandsdalen Romfo Skrevet

Flink og hyggelig lege som jobber på en svært dårlig organisert legeklinikk. Mulig det er for mange pasienter, men ventetider på 3-4 uker er simpelthen for lenge.
Kanskje man kunne oppfordre til å finne seg andre fastleger hvor tilgjengeligheten er bedre.

Spesielt vil jeg bemerke servicepersonellets (i skranken) negative fremtoning. Hverken hilser når du kommer eller ser på deg når de snakker, og fremstår kort og avvisende. Det har gjentatt seg ved flere besøk.

Trygg og varm

Lege: Jagroop Kaur Skrevet

Jeg er superfornøyd med lege Kaur. Jeg har vært borti mange som jeg mener ikke har gode medmenneske evner, men Jagroop er veldig empatisk, vennlig og trygg. Jeg opplever henne også som nøye og kunnskapsrik. Jeg anbefaler lege Kaur på det varmeste!

Dyktig og serviceinnstilt

Lege: Jagroop Kaur Skrevet

Meget dyktig, effektiv og serviceinnstilt lege som holder timeplanen og følger opp henvisninger. Kan anbefales