Tåsenklinikken

Kaj Munks vei 41 0876 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Tåsenklinikken

Beste fastlege

Lege: Linda Grønvold Opedal Skrevet

Linda Grønvold Oppdal er en fastlege som ser deg som person. Hun er kunnskapsrik og handledyktig. Hos henne er du trygg på at sykdom fanges opp og de rette tiltak settes i verk. Hun står opp for sine pasienter og har det som skal til for å være fastlege for hele mennesket. Jeg er så privilegert som har henne som min fastlege, hun reddet mitt liv og har hele veien møtt meg som pasient med en menneskelig varme og visdom en skal lete lenge etter. Jobben hun gjør er preget av kvalitet og ivaretakelse av pasienten.

Imøtekommende, hjelpsom og effektiv

Lege: Herman Wadel Munthe-Kaas Skrevet

Akkurat skiftet til Herman fra en lege som ikke hadde nok norskkunnskaper. Veldig fornøyd med første time! Han var hyggelig, smilte, kunnskapsrik, tok plagene seriøst, leste igjennom journalen og tok tak i alle problemene på listen min :) Anbefales.

Veldig fornøyd!

Lege: Jagroop Kaur Skrevet

Jeg har hatt Jagroop som fastlege i et halvt år, og har ingen dårlige erfaringer eller begrensninger enn så lenge, har kun opplevd henne som støttende, trygg, imøtekommende, og ikke minst føler jeg hun har forståelsesevne godt intakt. Jeg byttet legesenter pga underbemanning og overbelastning da jeg trenger å gå til legetimer ofte, og de ikke lenger klarte tilby meg det der. Og i frykt for å ikke lenger ha en god lege, med tid - så byttet jeg enda legesenter til Tåsenklinikken.
Jeg var stresset for å ikke føle meg møtt, men her har jeg virkelig følt at jeg har blitt møtt, sett og hørt. Jeg leste meg gal på vurderinger på Legelisten og endte opp med å bytte til Jagroop - uten noen vurderinger. Og jeg ble veldig positivt overrasket etter første time.
Absolutt å anbefale. Ikke en lege som heller sitter og heller noteter enn å snakke med deg, og se på deg og faktisk lytte.

Selvfølgelig kan man ha og få feil tone med en fastlege - de er bare mennesker tross alt! Men når det er sagt så har de også en jobb å gjøre og den er like mye medisinsk som menneskelig, og det er menneskelig å prøve å møte den man sitter ovenfor, spesielt når det er en jobb man har som går ut på å hjelpe.

Trygg, rolig

Lege: Frode Morken Skrevet

Enkel å prate med. Alltid blid og hyggelig. Både egen og barna sin fastlege. Har alltid tid til å prate, lett å komme i kontakt med og har ofte akutt timer. Kan anbefales sterkt.

Lite sympati

Lege: Otto Sandsdalen Romfo Skrevet

Kan ikke anbefales. Lytter ikke til pasienten. Fikk ikke tilbakemeldinger, måtte selv purre på prøvesvar.