Tåsenklinikken

Kaj Munks vei 41 0876 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Tåsenklinikken

Beste lege jeg har vært i kontakt med

Lege: Tore Lenngren Skrevet

Alltid rolig, grundig, åpen for nye tanker, lav terskel for å sende inn prøver og videresende til spesialist

Veldig lang ventetid

Lege: Tore Lenngren Skrevet

Jeg har nettopp byttet fastlege fordi det var veldig lang ventetid for å få time hos legen. Det var også nesten ikke mulig å komme i kontakt med sekretæren eller legen på telefon.

Perfekt fastlege!

Lege: Tor Christian Hegna Skrevet

Tor er en unormal lege... I positiv forstand; han har ingen ovenifra og ned holdning, han er en av "oss". Dette innebærer normal og god kommunikasjon - slik det SKAL være! Ledige plasser?! Bytt om du tviler!

Fullstendig fornøyd

Lege: Hakon Gjessing Skrevet

Han er omtenksom , lytter, støtter og tar hensyn. Hadde en meget bra dialog og kjenner jeg angrer på at jeg må bytte på grunn av flytting.

Ikke vær redd for å prate med han og vær sikker på at du får en ærlig svar. Han er topp!

Lyttende, empatisk, ansvarlig, dyktig og pålitelig.

Lege: Frode Morken Skrevet

Byttet til Frode Morken og Tåsenklinikken (etter sjokkartet dårlig erfaring med Kurbadet Legesenter og Dr. Alexander Wahl). Frode Morken er helt fantastisk dyktig, i tillegg til å være empatisk og god på kommunikasjon. Også flink til å bidra med støtte og følger opp ift prøvesvar etc, ansvarlig og pålitelig.