Tåsenklinikken

Kaj Munks vei 41 0876 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Tåsenklinikken

Sympatisk og lyttende

Lege: Tor Christian Hegna Skrevet

Virker faglig dyktig og har god dialog med pasienten

En mønsterlege

Lege: Otto Sandsdalen Romfo Skrevet

Jeg har hatt Dr. Romfo som min lege i over 20 år og oplever ham som et mønster på hva en god lege skal være. Faglig innsiktsfull, vennlig og imøtekommende, stiller de rette spørsmålene og er alltid opptatt av pasienten ikke seg selv. Gir seg ikke om du har sykdomsproblemer som er diffuse og vanskelige å komme til bunns i.

Ikke rart han er populær, noe som dessverre har den ulempe at ventetid på konsultasjon kan bli lengre enn for andre leger. Er det akutt så pleier det hjelpsomme personalet på Tåsenklinikken sort sett å ordne en hastetime likevel.

Super lege

Lege: Frode Morken Skrevet

Har hatt morken som fastlege i mange år ca 15 år og er meget fornøyd . Han bryr seg om pasientene og er grundig og hører på dine bekymringer når man er der.

Vil ikke byttet for alt i verden

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Herman Wadel Munthe-Kaas Skrevet

Jeg begynte hos Herman da han var bedriftslege for firmaet mitt. Etter at firmaet ble lagt ned fikk jeg lov til å fortsette selv om fastlegelista hans var full. Jeg opplevde alltid at han hadde tid til meg allikevel.
Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har hatt en bedre, mer empatisk, lyttende og skjønn lege.
Dessverre brant han seg helt ut en periode, og jeg som ikke hadde fast plass på listene hans måtte finne meg en annen. Jeg innrømmer at jeg gråt den dagen jeg fikk vite det, og jeg har savnet ham som lege siden!
Herman, ta meg tilbake;)
Anbefales på det sterkeste!

Smilende, blid og flink

Lege: Hakon Gjessing Skrevet

Jeg har hatt en god del leger , og har byttet ofte grunnet mano på service/interesse osv
Han er alltid flink til å komme med gode råd, stille follow-up spørsmål og ta seg tid til å høre hva problemet egentlig er. Alltid serviceinnstilt og anbefales på det varmeste