Tåsenklinikken

Kaj Munks vei 41 0876 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Tåsenklinikken

Dyktig og emptisk

Lege: Tor Christian Hegna Skrevet

Hegna er veldig empatisk, og veldig fin å spille ball med når man har tanker rundt (i mitt tilfelle kronisk) sykdom og behandling. Han er heller ikke dømmende eller nedlatende, og man føler alltid for at det er åpent for å fortelle om kontroversielle behandlinger man prøver eller har lyst til å prøve selv om han ikke nødvendigvis er enig. Har vært en verdifull støttespiller gjennom komplisert sykdom, og tar deg veldig på alvor! Jeg har aldri gått ut fra timen med følesen av å bli mistrodd eller ikke bli hørt.
Tar ellers alltid nødvendige prøver. Nøler ikke med å henvise videre ved behov, stort pluss!

Får stort sett hastetime på dagen, ellers time innen noen dager.

På minussiden kan han være litt dårlig til å følge opp fra tidligere timer. Så må du ha kontroll selv på hva som er blitt gjort eller skal gjøres.

Min faste lege i 23 år, blir det fortsatt!

Lege: Herman Wadel Munthe-Kaas Skrevet

Kan ikke beskrives med annet enn terningkast 6 i alt.
Lyttende, kunnskapsrik, fornuftige beslutninger. Også åpen på usikkerhet om håpløst spesialistiske ting som en allmennpraktiker ikke kan forventes å kunne. Undersøker nøye.
Det er tristere fakta å berette om serviceinnstillingen til det øvrige personalet på det store legesenteret han jobber ved.

Dyktig som få

Lege: Tor Christian Hegna Skrevet

Tar seg den tiden pasientene har behov for og er grundig. Fagmessig kompetanse er det intet å klage på. Evnen til å lytte til pasienten.
Sånn skal en lege være.

Den beste synes jeg

Lege: Otto Sandsdalen Romfo Skrevet

Har hatt Romfo som fastlege i 20 år. Han har alltid hatt tid til meg når jeg har hatt behov for det, han har ivaretatt meg meget godt som pasient og han er utrolig dyktig i faget sitt. For meg finnes det ingen annen lege å gå til. Selv etter at jeg flyttet fra Oslo har jeg beholdt ham som min fastlege, og det vil jeg fortsette med.

Sympatisk og lyttende

Lege: Tor Christian Hegna Skrevet

Virker faglig dyktig og har god dialog med pasienten