Tåsenklinikken

Kaj Munks vei 41 0876 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Tåsenklinikken

Kunnskapsrik, trygg og sympatisk

Lege: Otto Sandsdalen Romfo Skrevet

Dr. Romfo er en lege jeg kjenner meg trygg hos. Han framstår som dyktig, tolerant, og har en lun humor. Når han mener det er behov for det, henviser han videre til spesialist. Jeg får også ta med meg min lille hund. Romfo har vært min lege fra lenge før fastlegeordningen ble etablert.

Alltid oppmerksom og følger deg opp

Lege: Otto Sandsdalen Romfo Skrevet

Bryr seg og er nesten alltid på jobb. Har kjennskap til min familie og vet hva som kan være arvelig, hva som bør følges opp og ikke minst hva som kan gjøres.

Fantastisk lege

Lege: Tore Lenngren Skrevet

Alltid komfortabelt hos Lenngren, uansett hvor lenge det er siden forrige time.

Han er alltid flink til jobben sin, og passer på at pasienten har det bra og er komfortabel.

Tar ikke godt vare på pasienten

Lege: Frode Morken Skrevet

Blid og alltid presis, men det er også alt som oppleves positivt. Min erfaring med Morken som fastlege er at han bagatelliserer symptomer og smerter. Han får meg som regel til å føle meg som et hår i suppen og virker mest opptatt av å avslutte konsultasjonen når jeg kommer inn. Føler meg ikke godt ivaretatt.

Beste legen!!

Lege: Herman Wadel Munthe-Kaas Skrevet

Herman har alltid tid, han gir ro, er god til å forklare og samtale. Han følger meg opp i videre prosess med prøver på andre sykehus også. Han er tilstede på en veldig god måte. Beste legen i byen!