Tåsenklinikken

Kaj Munks vei 41 0876 Oslo

Siste vurderinger av Tåsenklinikken

Dyktig og serviceinnstilt

Lege: Jagroop Kaur Skrevet

Meget dyktig, effektiv og serviceinnstilt lege som holder timeplanen og følger opp henvisninger. Kan anbefales

Empatisk, kunnskapsrik og grundig

Lege: Jagroop Kaur Skrevet

Et meget hyggelig legebesøk hos en lege som bruker tid til å sette seg inn i deg som pasient. Fastlegelisten hennes vil bli fort fylt opp når flere blir oppmerksom på henne som mulig fastlege. Tilgjengelig og seriøs..

Trygg og oppmerksom

Lege: Herman Wadel Munthe-Kaas Skrevet

Opplever at han gir tid og trygghet til å legge frem sykdomssituasjonen. Imøtekommende, lytter, virker interessert i å forstå og å jobbe mot bedring og løsninger. Empatisk og vennlig. Virker å nå kompetanse på psykisk sykdom, og følge dette tett opp. Kunne ikke ha vært mer fornøyd!

Fantastisk dyktig og empatisk lege. Blid, imøtekommende og flik. Super

Lege: Jagroop Kaur Skrevet

En mer empatisk og kunnskapsrik lege skal du lete lenge etter. Hun ordnet opp i mine plager og fikk meg til å føle meg glad og optimistisk etter min konsultasjon jøss henne. Topp lege.

Fin og hjelpsom lege

Lege: Tor Christian Hegna Skrevet

Jeg har hatt Hegna som fastlege i 6 år ca nå og er meget fornøyd.

Jeg er ikke typen som drar ofte til legen, men når jeg gjør det så får jeg alltid hjelpen jeg trenger. Han spør alltid om det er noe mer han kan hjelpe med, som jeg synes er bra.

For ett par år siden da jeg gikk på en smell var han en meget god støttespiller å ha og han la til rette for at jeg skulle kunne komme meg på bena.

Jeg ser andre folk sier han kanskje er litt distansert og at det føles som det er første gang man er der hver gang. Jeg skjønner den. jeg som er der inne så sjeldent tenker det bare er naturlig når man har over 1000 pasienter.