Tåsenklinikken

Kaj Munks vei 41 0876 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Tåsenklinikken

Meget god fastlege

Lege: Frode Morken Skrevet

Frode Morken er lyttende, gir råd og er pedagogisk i sin forklaring av medisinske fenomener. Han er den beste fastlegen jeg har hatt.

Grundig og tillitvekkende

Lege: Tore Lenngren Skrevet

Har vært pasient hos Lenngren i mange år og har stor tillit til ham som lege. Er det noe han er i tvil om, henviser han alltid til spesialist slik at man føler seg godt ivaretatt.
Svært viktig er at han alltid har tid til å gi deg full oppmerksomhet, enten du er der som første pasient om morgenen eller siste på ettermiddagen. Tålmodigheten med hver enkelt pasient betyr nok ofte at du må vente litt over avtalt tid, men det venner man seg til.

Fantastisk lege!

Lege: Tore Lenngren Skrevet

Har hatt Lenngren som lege i 35 år, og er kjempefornøyd! Kunnskapsrik, lyttende og åpen. Har en unik evne til å skape trygghet og tillit. Og bruker humor på en god måte når det er tid for det😊

Under gjennomsnittet god lege

Lege: Frode Morken Skrevet

Dårligste lege jeg har vært hos, både faglig og menneskelig. Det var en tabbe å velge ham til fastlege en kort stund. Veldig overflatisk og lite grundig. Lytter ikke til pasienten. Mest opptatt av å gjøre det enklest mulig for seg selv. Jeg var syk og svak og opplevde at Frode Morken sparket meg mens jeg lå nede. Jeg er fremdeles sjokkert over at en lege med lønn fra det offentlige kunne oppføre seg såpass kaldt og avvisende. '

Frode Morken blir veldig fort din motstander og ikke medspiller. Man vet ikke helt hvem han representerer, om det er det offentlige, NAV eller andre. Helt sikkert er det at han ikke representerer deg og dine interesser. Han mente at jeg misbrukte sykelønnsordningen selv om jeg aldri tidligere hadde vært sykemeldt i løpet av 32 år.

Frode Morken er instruert av det offentlige om å spare penger. På autopilot sier han nei til alle tiltak som koster penger, uten konkret å vurdere om det i et langtidsperspektiv kunne lønne seg f.eks. med et rehabiliteringsopphold. Tilbake i jobb skal du, men uten noen tiltak som koster penger.

I min sykdomsperiode ble involvering av Frode Morken bare en tilleggsbelastning. Så med mindre du er helt frisk bør du styre unna denne legen.

En skjelden perle av en lege.

Lege: Jagroop Kaur Skrevet

Jeg har hatt henne som fastlege i en tre år nå. Jeg hadde hatt rn fsntastisk fastlege i over 20 år før han pensjonerte seg og jeg fant henne. Jeg var redd for bytte trodde ikke jeg ville bli så heldig igjen. Jeg er kronisk syk og det er mye med meg. Hun lytter til deg, tar deg alltid på alvor, viser forståelse, støtte og empati. Hun er uten tvil en dyktig klinikker og henviser videre når det er behov for det. Hun tar seg den tiden dere trenger, er aldri kort eller utålmodig. Hun ser på DEG og ikke skjermen når dere snakker. Det kan være lengere ventetid men det er fordi hun tar drn tiden som trengs på alle pasienter. Med en lege som dette bør ikke noe lengere ventetid være noe problem. Det eneste jeg er redd for med denne legen, er at fastlege stillingen hennes til slutt skal kreve for mye( gå utover familieliv) slik at hun slutter. Dette fordi fastlege yrket i dag krever enormt mye, og at unge leger som henne derfor ofte ikke orker å velge slike stillinger.