Humana Sandvika AS (Bare fastlegene)

Elias Smiths vei 10 1337 Sandvika

Siste vurderinger av behandlere ved Humana Sandvika AS (Bare fastlegene)

Sikkert en bra lege, men humanas system ødelegger...

Lege: Torgeir Wergeland Sørbye Skrevet

Jeg har brukt Humana i ca 4 år. Jeg har relativt høyt sykefravær, men har utrolig nok bare vært hos fastlegen 1 gang( av ca 20 ganger). Dette skyldes systemet til Humana. Du får en fastlege, men det må det bestilles time. De har i dag ca 3 ukers venteliste. De har imidlertid en type legevakt ordning for kunder hos Humana. Er du øyeblikkelig syk kan man få time der. Problemet er at man da sjeldent eller aldri får sin egen fastlege. Jeg kan ikke ringe og si at jeg er syk og godta at jeg må vente i 3 uker på at jeg skal få time hos fastlegen min da. Beklager Humana, men dette systemet virker ikke.

Svært god

Lege: Jarl Inge Melberg Skrevet

Lytter, empatisk og interessert. Støtter og følger opp pasienten hele veien. Virker å ønske det beste for pasienten og hjelpe ham/henne. Kan være noe ventetid på venterommet.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Torgeir Wergeland Sørbye Skrevet

Veldig lett å snakke med. Han lytter til sine pasienter og tar dem på alvor. Gjør virkelig det som trengs for å hjelpe pasientene sine. Har aldri møtt på en bedre lege enn han!

Flink til å ta på alvor

Lege: Torgeir Wergeland Sørbye Skrevet

Opplever ofte å ikke bli tatt på alvor av andre leger- men han er den første som tok symptomene mine som mer enn "stress" og fikk satt en diagnose på det.

Tjah

Lege: Asle Ditlef Bjåmer Skrevet

Hadde han som fastlege i en overgangsperiode. Veldig hyggelig og sånn innerst inne i alle fall opptatt av at jeg skulle ha det bra. Følte dog litt problemer med å nå fram med det jeg rent faktisk sleit med. Tar uforholdsmessige mengder av blodprøver (fire-fem rekvisisjoner, minst 8 glass ble tappet). 3 tettskrevne sider med prøveresultater i posten. Kun skriftlig info om noe som var ute av lage, og resept på nødvendig behandling. En over ti år gammel diagnose som er avkreftet og strøket, dukket plutselig opp på blodprøverekvisisjonene. Dette vekker ikke tillit. Men mange liker han tydelig, for det er fælt lange ventetider på han. Jeg måtte ikke skjelden finne meg i å bestille akuttimer og komme inn til andre leger ved Humana. Nå har jeg byttet både lege og legesenter.