Colosseum Tannlege Majorstuen

Colosseum Tannlege Majorstuen holder til i Oslo

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Majorstuen

usikker

Tannlege: Sadia Nazir Khan Skrevet

hyggelig, men ga meg en utrolig dårlig følelse fra når jeg først møtte henne.. Følte meg ikke ivaretatt.

Sikkert utrolig dyktig tannlege, men ville ikke ta sjansen pga det over.

Fantastisk!

Tannlege: Merete Horn Larsen Skrevet

Helt utrolig at et tannlegebesøk har gått fra å være noe man gruer seg til og utsetter til at man opplever det som en hyggelig opplevelse! Merete er rolig, hyggelig og møter deg med et smil. Forklarer på en enkel og ærlig måte hva som skal gjøres, noe som får deg til å slappe av. Anbefales på det varmeste!!

Langvarig behandling med lite forbedring

Tannlege: Ahmad Reza Gharessi Skrevet

Jeg har gått til Gharessi i over 2,5 år for tannregulering. Jeg mener at Gharessi har vært svært uprofesjonell gjennom hele behandlingsperioden, hvor han ikke har tatt mine bekymringer på alvor. Jeg har nå avbrutt min behandling hos han, etter å ha sett ingen forbedring i mitt bitt eller tenner. Jeg følte at han ikke ville ha en konstruktiv samtale med meg om behandlingsplan eller mine misnøyer, selv etter at jeg måtte klage flere ganger. I tillegg var jobbet Gharessi på andre klinikker, og var derfor ofte ikke tilgjengelig på klinikken jeg fikk behandling. Hvis jeg måtte endre time, måtte jeg som regel vente lang tid før jeg kunne få en ny time.

Flink og hyggelig

Tannlege: Hanne Kleven Ingstad Skrevet

Har noe tannlegeskrekk, men gikk veldig fint å operere ut ei visdomstann hos Hanne! Hun hadde ei veldig hyggelig tannpleier med seg. Fikk masse bedøvelse så kjente veldig lite. Har heller ikke hatt noen problemer i etterkant av trekking

Ingenting å klage på!

Tannlege: Siren Abrahamsen Skrevet

Her er det absolutt ingenting å klage på. Ryddig, forklarende og god behandling! God pris og rask behandling! :)