Stavanger Medisinske Senter

Telefonnummer407 67 767407 67 7 ...
Sverdrupsgate 23 4007 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Stavanger Medisinske Senter

Helt nydelig!

Lege: Preben Ogne Skrevet

Hadde Preben da han var hos hillevågsdoktoren, han ble flittig brukt på hastetimer med syke barn. Takket være Preben fikk vi endelig henvisning til riktig plass. Oppdatert og kunnskapsrik!

Hører på pasienten

Lege: Maria Hege Voktor Borgen Skrevet

Maria er meget empatisk, flink lege og person. Hun virkelig hører på pasientens plager og spør gode spørsmål.

Fantastisk god fastlege

Lege: Lars Peter Christersson Skrevet

Peter er nøyaktig, omsorgsfull og kunnskapsrik. Han har vært min fastlege i mange år, og jeg får alltid hjelp raskt når jeg trenger det. Han innhenter informasjon fra andre spesialister hvis han trenger det, og han oppleves som en trygg og kompetent fastlege. Jeg bruker gjerne e-konsultasjon for kjente problemstillinger, og får alltid svar samme dag.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Preben Ogne Skrevet

Faglig dyktig, lytter alltid, og legger alltid alle muligheter og informasjon på bordet. Føler meg alltid tatt seriøst, og får forklaringer på alt. Har kommet med alvorlige problemer men også mindre alvorlige, og blir like godt ivaretatt hver gang. Er ydmyk på det han ikke kan nok om men må henvise videre til, men viser samtidig god forståelse for alt jeg har kommet med. Har aldri hatt noen som helst problemer. Stoler fullstendig på han. Fantastisk lege!

Dyktig og empatisk

Lege: Maria Hege Voktor Borgen Skrevet

Kjenner ikke igjen de negative beskrivelsene her. Fikk inntrykk av en dyktig lege. Da jeg byttet fastlege var det fordi jeg ikke hadde følt meg hørt eller tatt på alvor av mannlige leger. Var kjempefornøyd med Borgen fra første legebesøk.