Stavanger Medisinske Senter

Telefonnummer407 67 767407 67 7 ...
Sverdrupsgate 23 4007 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Stavanger Medisinske Senter

En lege som bryr seg

Lege: Morten Munkvik Skrevet

Hver gang jeg treffer Munkvik så spør han alltid om hvordan det går med meg og hvordan jeg har det. Han er ikke fastlegen min, men jeg har blitt sendt til han ett par ganger på grunn av at min egen lege ikke hadde kapasitet.
Jeg føler at han er den eneste legen som virkelig har hjulpet meg med mine problemer

Alle tiders

Lege: Morten Munkvik Skrevet

Hadde Munkvik som lege da min fastlege var borte ett år, og var like fornøyd hver gang jeg gikk ut av kontoret hans. En dyktig og veldig hyggelig lege! Hadde valgt han som fastlege om den jeg har nå en dag gir seg.

Beste i byn

Lege: Line Cecilie Møller Christiansen Skrevet

Ble ikke overrasket da jeg så at Line toppet listen i Stavanger. Hun er den beste legen jeg har hatt, hun ser hele pasienten og tar seg tid til å lytte til deg og gi deg god tilbakemelding - istedet for enkelte leger jeg har vært borti som bare sier "nei det er ikke noe å bry seg om" og vil sende deg ut fortest mulig. Du føler deg godt ivaretatt straks du er innenfor døren hennes.

Eneste minuset er ventetid, men det er kanskje noe man må regne med når man har byens beste lege!

verdens beste lege

Lege: Line Cecilie Møller Christiansen Skrevet

Hun tar deg på alvor
Hun husker alltid hvem du er
Hun ser DEG

Ingen over ingen ved siden

Lege: Kari Tau Strand Oanes Skrevet

De få gangene jeg har vært hos denne legen, så har jeg ikke hatt et godt inntrykk. Legen har virket sur og vist liten forståelse. Hun så ikke på meg når jeg snakket til henne. Satt bare foran dataen og skrev hele tiden, og ga aldri beskjed om hva hun skrev, noe som i ettertid har ført til misforståelser og feil føring i journalen. Har byttet fastlege pga dette.