Stavanger Medisinske Senter

Telefonnummer407 67 767407 67 7 ...
Sverdrupsgate 23 4007 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Stavanger Medisinske Senter

Tilgjengelig og faglig kompetent

Lege: Morten Munkvik Skrevet

Morsom lege so tar tid til å høre på hva jeg har å si. Han forklarer ofte om hva som ligger bak de forskjellige sykdommene på en måte som jg ofte forstår Lettere å akseptere ting for meg som er skeptisk til så mye...

Lite forståelse

Lege: Kari Tau Strand Oanes Skrevet

Jeg gikk til henne når min lege var syk el lignende, og hun var kald, uhøflig og rett og slett sur. Grunnet mitt svangerskp, så møtte jeg henne noen ganger - og hun ble aldri bedre...Hun avbrøt meg når jeg fortalde henne ting, og gjorde at jeg følte meg dum med de plagene jeg kom med.

Klok mann

Lege: Morten Munkvik Skrevet

Fordi jeg har flyttet mye rundt i landet har jeg hatt endel forskjellige leger. Munkvik er en av de absolutt bedre. Han holder tiden, noe som betyr at du slipper å vente mye. Det er bra. Jeg har også merket meg at han er gnien på b-preparater. Det er jo også egentlig bra.

Helt ok

Lege: Lars Peter Christersson Skrevet

Grei å snakke med. Mangler en del kunnskap innen en del felt. Litt for lite initiativ og empati.

Fantastisk lege

Lege: Line Cecilie Møller Christiansen Skrevet

Fortjener all rosen hun får:-)
Dette er en lege som alltid tar deg seriøst og gjør det hun kan for å hjelpe deg.
Eneste som ikke er bra er telefonkøen på legesenteret der hun jobber, kan ta opp mot en halv time å komme igjennom.