Smestadgynekologene

Oscarsgt. 20 0352 Oslo

Siste vurderinger av Smestadgynekologene

Proff, men ikke varm

Lege: Toril Nygaard Skrevet

Legen er flink faglig og jeg følte meg svært trygg i så henseende. Når det gjelder det mellommenneskelige møtet har imidlertid legen mye å oppdatere seg på. Hun var ikke spesielt hyggelig eller imøtekommende, og for meg er det viktig i en så sårbar situasjon.
Jeg har nå byttet gynekolog.

Kald og klinisk

Lege: Toril Nygaard Skrevet

Skulle ta celleprøve som 25-åring for ett år siden, men fastlegen foretrakk å henvise meg til gynekolog da det er livmorskreft i familien min. Jeg hadde hørt mye bra om Smestadgynekologene, og syns de ansatte i resepsjonen var svært hyggelige. Fine lokaler med beroligende atmosfære.

Jeg har bare vært hos gynekolog denne ene gangen foreløpig, så sammenligningsgrunnlaget mitt er kanskje lite. Men jeg opplevde legen som kald og klinisk. Jeg fikk ingen forklaring på hva hun skulle gjøre, og hvorfor man gjorde det.
Jeg fikk heller ingen tilbakemelding da undersøkelsen var over, men måtte aktivt spørre om alt virket greit og om resultatene fra prøvene ville bli sendt til fastlegen min, osv. Dette til tross for at jeg sa at det var min første gang hos gynekolog, og jeg fortalte at jeg bekymret meg for arvelig livmorskreft. Sikkert en dyktig lege, men som bør ta mer hensyn til pasientenes sinnstilstand.

Dårlig service

Lege: Toril Nygaard Skrevet

Jeg byttet til et annet gynekologkontor på grunn av svært dårlig service hos Smestadgynekologene. Jeg hadde en time der, med en negativ og lite hyggelig gynekolog. Jeg møtte også sure og lite hjelpsomme ansatte på telefon, og fikk ikke hjelpen jeg trengte. Jeg trengte timer i forbindelse med IVF, og da kan man ikke planlegge lang tid i forveien når man trenger time. Jeg fikk beskjed om at jeg da måtte bestille time hos en av deres gynekologer privat, og altså betale enorme summer til sammen for å gå til de samme gynekologene som ellers har avtale med det offentlige. Jeg byttet til et annet gynekologkontor, og fikk hjelpen jeg trengte med en gang og uten problemer.

Flink gynekolog

Lege: Martin Andresen Skrevet

Martin Andresen er en veldig flink og hyggelig gynekolog. Jeg følte at jeg ble tatt seriøst fra første stund og fulgt godt opp. Han er tydelig interessert i sine pasienter.

Ove Mortensen

Lege: Ove Andreas Mortensen Skrevet

Høflig, hyggelig og dyktig. Følger opp med god informasjon.