Smestadgynekologene

Oscarsgt. 20 0352 Oslo

Siste vurderinger av Smestadgynekologene

Anbefales ikke

Lege: Martin Andresen Skrevet

Jeg ble henvist til Andresen for min første gynekologtime ved mistanke om endometriose. Han tok meg seriøst, men avfeide hele mistanken om endometriose. Jeg har vært på gynekologisk undersøkelse hos fastlege tidligere og opplevde ekstreme smerter under undersøkelsen og spesielt ved innvendig ultralyd, og forklarte dette til Andresen. Han tok ikke hensyn, var veldig brå og gjorde ting før han sa det. Han satte inn spiral og sa "vi satser på at dette hjelper", og ga meg bedøvelse i form av sprøyte i livmorhalsen uten noe forvarsel. Jeg gråt og hadde veldig mye smerter, men han viste ingen medfølelse eller omtanke rundt dette. Fulgte opp med ultralyd etter innsetting av spiral for å se om den satt riktig, fortsatt med ekstreme smerter. Jeg ble sendt ut med beskjed om at det kunne gjøre litt vondt, men det går over. Jeg endte med å måtte ta taxi hjem fordi jeg ikke kunne gå pga. smerter og endte senere på legevakten fordi smertene var uutholdelige. Veldig lite hensyn og omtanke fra gynekologen, ingen smertelindring annet enn bedøvelsessprøyter som gjorde vondt verre.

Fantastisk!. Anbefales!

Lege: Martin Andresen Skrevet

Rask, effektiv og hyggelig. Ser i journalen og spørr relevante spørsmål, man føler seg virkelig ivaretatt og sett.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Ove Andreas Mortensen Skrevet

Jeg synes jeg er blitt veldig godt ivaretatt hos
Dr.Mortensen og han er hyggelig og har likt han veldig godt som lege og flink til å informere om ting angående undersøkelsen.

Omsorgsfull og lyttende

Lege: Ove Andreas Mortensen Skrevet

Gikk til dr. Mortensen etter 9 år med sterke mensensmerter som bare ble avfeid av tidligere fastleger/gynekologer. Opplevde for første gang å bli tatt seriøst om smertene da jeg kom til dr. Mortensen, og han henviste meg til lapraskopi, hvor jeg fikk påvist endometriose. Å møte en lege som ikke bare er kunnskapsrik og faglig sterk, men som jeg også opplevde at så og trodde meg, var helt fantastisk. Endelig møtte jeg en lege som utviste medmenneskelighet og som, i motsetning til tidligere leger, var tydelig på at jeg ikke skulle trenge å gå rundt med slike smerter.

Jeg har fått kjempegod oppfølging i ettertid, og han har vært lyttende og løsningsorientert hele veien! Opplever han som trygg, omsorgsfull og svært forståelsesfull. Absolutt den beste gynekologen jeg har gått til!

Trygg og god servis

Lege: Elin Ødegaard Skrevet

Fikk veldig god hjelp og kjempe flink og jeg bor i norge 35 år aldri fikk behandlet hos noen som nå og jeg Anbefale til alle