Smestadgynekologene

Oscarsgt. 20 0352 Oslo

Siste vurderinger av Smestadgynekologene

Vanskelig

Lege: Elin Ødegaard Skrevet

Elin er en gynekolog jeg har vært hos to ganger. Jeg er en dame under 30 år, og begge gangene var min hensikt med besøket, min egen kvinnehelse, da jeg sliter med PCOS.

Elin virker desverre veldig lite interessert å ta mine bekymringer om egen helse på alvor. Hun fokuserer veldig på å motivere meg til å bli gravid. Hun avkrefter kjent kunnskap om PCOS, og bagatelliseres symptomer som følge av PCOS. Elin har også veldig lite og bidra med, når det kommer til veiledning.

Elin er sikkert en veldig flink gynekolog, men vil ikke anbefale henne til noen som sliter med kvinnehelsen sin. Elin virker mer som en "stereotypisk" gynekoloh med sterkt fokus på å motivere kvinner til å få barn.

Trygg og flink lege

Lege: Aage Huseby Skrevet

Tok seg tid, informerte godt og er en svært omsorgsfull lege. Møtte mine forventninger og ga god informasjon i hva jeg kan forvente i etterkant av behandlingen. En absolutt anbefaling til andre som må til gynekologen for lite og stort.

Fantastisk dyktig, varm og flott personlighet!

Lege: Elin Ødegaard Skrevet

Beste legen jeg har vært hos og jeg har vært hos mange. Kan ikke skryte nok over hvor hjelpsom, dyktig og fantastisk flink Elin Ødegaard er! Man føler seg veldig ivaretatt og sett, på en unik måte! Anbefales på det varmeste!

Faglig dyktig og omsorgsfull!

Lege: Elin Ødegaard Skrevet

Gynekolog Ødegaard er faglig dyktig, gjennomfører medisinske undersøkelser på en skånsom måte, og alltid med omsorg. Hatt flere konsultasjoner hos henne de 5-6 siste årene. Gir henne mine beste anbefalinger!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Anne Cecilie Hallquist Skrevet

Har en rolig og avslappende væremåte viser respekt, lytter og forklarer godt. Har godt håndlag. Hadde lest henvisning godt.