Aleris Strømmen

Støperiveien 5 2010 Strømmen

Siste vurderinger av Aleris Strømmen

Fantastisk!

Lege: Linn Hjarne Brakstad Skrevet

For en fantastisk og unik Lege. Linn fikk meg til å føle meg så trygg og forklarte godt under timen. Undersøkelsen var ikke ubehagelig i det hele tatt. Dette gjør jeg gledelig igjen!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Linn Hjarne Brakstad Skrevet

Beste gynekologen jeg har vært hos på lenge. Forklarende, rolig, trygg, forsiktig og nøye i undersøkelsen. Min faste gynekolog for fremtiden.

Trygg og flink

Lege: Linn Hjarne Brakstad Skrevet

Var hos Linn på min aller første gynekolog time idag, og jeg har gruet meg i lang tid til å dra til gynekolog. Hun var veldig hyggelig og flink, og fikk meg til å "glemme" hvor jeg var. Forklarte alt hun gjor og virket veldig trygg på faget! Hun er den jeg går til neste gang.

Trygg og kunnskapsrik!

Lege: Linn Hjarne Brakstad Skrevet

Føler meg alltid så godt ivaretatt av Linn! Så rolig og trygg. Hun er nøye, og det er tydelig at hun er opptatt av pasientenes ve og vel. Anbefaler henne på det sterkeste!!

Supereffektiv, trygg, rolig og superhyggelig!

Lege: Linn Hjarne Brakstad Skrevet

Dette er dama å oppsøke for en god og behagelig undersøkelse, der du kan slappe av i stolen og vite at du er ivaretatt på alle slags vis. Stødig og effektiv, lun og smilende som gjør at det er lett å slappe av! Nå slipper jeg å kvie meg gyn timer i femtiden.