Aleris Strømmen

Støperiveien 5 2010 Strømmen

Siste vurderinger av Aleris Strømmen

Fremragende og nøyaktig

Lege: Linn Hjarne Brakstad Skrevet

Beste gynekologen jeg kjenner til. Utrolig dyktig, effektiv, kunnskapsrik og behagelig. Og så kan hun sitt håndverk og gynekologi er i stor grad et håndverk. Jeg kommer ALDRI til å bytte.

Fantastisk flink gynekolog

Lege: Linn Hjarne Brakstad Skrevet

Jeg er utrolig fornøyd med Linn. Hun tar deg på alvor, er kunnskapsrik og en trygg lege. Du vet med en gang at du er i de beste hender hos Linn. Hun får deg til å slappe av selvom situasjonen ikke er den mest komfortable. Jeg har funnet min gynekolog og kommer ikke til å bytte.

Gynekolog Linn hjarne Brakstad.

Lege: Linn Hjarne Brakstad Skrevet

Jeg hadde et uheldig møte med en gynekolog på aleris Majorstuen. Etter tips rundt omkring dro jeg til dr. Brakstad, kommer aldri til å bytte! Hun er kjempe nøye, veldig ålreit, beroliger og du føler at du har fått besvart alle spørsmål når du går ut døren. Det koster litt, men verdt hver eneste krone.

Trygg og beroligende

Lege: Linn Hjarne Brakstad Skrevet

Flink, forklarer og prater.
Veldig hyggelig.
Vært hos henne to ganger de siste tre årene. Mindre ubehagelig å bli undersøkt av henne.

Trygg og beroligende

Lege: Linn Hjarne Brakstad Skrevet

Til gynekolog for en vanlig sjekk, litt nervøs som alltid. Men Linn beroliget med straks. Trygg og kunnskapsrik, og forklarte nøye hva som ble gjort. Jeg er glad jeg omsider har funnet en gynekolog jeg ønsker å bruke igjen. Det er dyrt på Aleris, men allikevel verdt pengene, synes jeg!