Logo for Akademikliniken Oslo

Akademikliniken Oslo

Logo for Akademikliniken Oslo

Om klinikken

Akademikliniken er Nordens ledende privatklinikk innen plastikkirurgi og kosmetiske behandlinger og har over 30 års erfaring. Med over 300 ansatte, inkludert 24 kirurger, tilbyr Akademikliniken et bredt utvalg av tjenester, inkludert plastikkirurgi, injeksjons- og hudbehandlinger, og hudpleieprodukter.

Akademiklinikens klinikk i Oslo er utstyrt med moderne teknologi og har et team av erfarne plastikkirurger og sykepleiere som jobber sammen for å tilby kundene tilpassede helhetsløsninger for skjønnhet og velvære. Klinikken tilbyr en rekke operasjoner innen figur- eller kroppsforming som bukplastikk, fettsuging og Brazilian buttlift, samt brystoperasjoner som brystforstørrelse, brystløft, brystreduksjon, brystrekonstruksjon og tubulære bryst. De har også hudsentre i Oslo, Bergen og Stavanger der de utfører injeksjons- og hudbehandlinger.

Siste vurderinger av Akademikliniken Oslo

Trygg og profesjonell

Lege: Ine T. Mørk Skrevet

Jeg gikk til Dr. Ine Mørk ifm spørsmål rundt brystreduksjon. Jeg følte Ine tok meg seriøst og vurderte min situasjon nøye. Jeg har ikke barn per i dag, og hun ga meg gode råd i for bindelse med eventuelle komplikasjoner rundt amming etter en slik operajson. Jeg følte virkelig hun var opptatt av at jeg skulle ta det riktige valget for meg!

Ekstremt dyktig og hyggelig plastikkirurg!

Lege: Ine T. Mørk Skrevet

Gjennomførte intimkirurgi hos Ine med stor suksess. Dette er en operasjon som snakkes lite om, og som er litt skambelagt dessverre! Jeg hadde tenkt på det i mange år, hatt masse komplekser jeg ikke kunne diskutere med noen, men første møte med Ine gav meg tryggheten på at dette var riktig. Det var en ukomplisert operasjon med et svært vellykket resultat. Hadde jeg visst hvor bra det ble, ville jeg gjort det mye før. Ine var fantastisk både før, under og etter operasjonen. Føltes veldig trygt hele veien!

Veldig dyktig kirurg

Lege: Mette Haga Skrevet

Jeg tok brystreduksjon for noen måneder siden. Mitt liv er mye bedre etter operasjonen, jeg har ikke lengre vondt i naken og skuldrene og jeg trives veldig med mitt nye utseende. Tusen takk Mette fordi du har gjort en stor innsats i mitt liv ❤️

Intimkirurgi med perfekt resultat

Lege: Ine T. Mørk Skrevet

I tillegg til at Ine er en hærlig person som virkelig forsto- og tok problemet mitt seriøst, er hun en svært dyktig kirurg. Etter mange års plager bestemte jeg meg endelig for å utføre intimkirurgi, og jeg kunne virkelig ikke blitt mer tilfreds med resultatet. Følte meg trygg og ivaretatt fra første gang jeg tok kontakt, og er nå helt uten plager i tillegg til at det er estetisk pent utført. Evig takknemlig for at du eksisterer Ine!

Fantastisk erfaring, tillit og kunnskap

Lege: Mette Haga Skrevet

Jeg har nettopp for utført brystforstørring til Mette Haga.

Jeg har kjønnsinkongruens og får behandling for dette i norsk helsevesen. Der tar ting dessverre for lang tid og flere med slik dysfori jeg opplever, går ofte til private aktører mye pga lange ventetider. Jeg kontaktet Akademikliniken og ved en tilfeldighet fikk jeg tildelt time til Dr Mette. Det ble en konsultasjon hvor det ble etablert en fantastisk trygghet og tillit. Mette Haga var veldig opptatt av om jeg var sikker, og spurte mye rundt min situasjon. Jeg har aldri vært så sikker på noe i hele mitt liv, og Mette ble innforstått med dette. Mette var veldig opptatt av at det skulle se naturlig ut og passe min kropp. Både jeg og Mette var helt enige på alle punkter. Jeg ble målt og tatt bilder av, ble skannet og fikk tilslutt et 3d bilde av hvordan det kunne bli. Vi var veldig enige om anatomiske proteser ville bli veldig bra.

På operasjonsdagen ble jeg møtt av et fantastisk team av sykepleiere av alle sorter. Mette tegnet opp og målte før operasjonen.

Og etter operasjonen er jeg så fornøyd. Dog er det enda hovent men gud bedre. Jeg har ikke ord. Jeg er så lykkelig. Dysforien min er blitt så mye mindre og selvtilliten har økt betraktelig. Jeg kan ikke få takket Mette nok. Jeg kan bare si positive ting om hele forløpet.

Dr Mette Haga er en kirurg som er ytterst profesjonell. Hun bryr seg om pasientene og sluttresultatet på pasienten. Hun innehar god kompetanse og er utrolig nøye. Aldri før har jeg følt meg så trygg på et godt resultat. Mette gir deg et smil og er utrolig hyggelig og respektfull

Jeg gir Mette karakteren +10/10.
Jeg gir Akademikliniken 10/10

Jeg anbefaler Mette Haga av hele mitt hjerte både til transpersoner og cispersoner.

Takk Mette

Du gjorde mitt liv så mye bedre. Evig takknemlig