Gjerdrum legesenter

Telefonnummer66 10 63 2066 10 63 ...
Nystuen 1D 2022 Gjerdrum

Siste vurderinger av behandlere ved Gjerdrum legesenter

Ryddig og handlekraftig lege

Lege: Ronny Andreas Hage Skrevet

Han tar deg seriøst når du kommer med problemene dine, og hjelper deg eller sender deg videre til spesialist fort. Han er veldig flink til å følge opp meg som pasient. .

Meget fornøyd.

Lege: Christian Wirsching Skrevet

Seriøs og lyttende. Samarbeider godt. Enkelt å få time. Også veldig flink med barn. En av de beste fastlegene jeg har hatt.

Rune Dahl er en super lege!

Lege: Rune dos Santos Dahl Skrevet

At Rune Dahl ikke har smekkfull liste med pasienter og lange ventetider fatter jeg ikke. Dahl er en super lege som alltid er der for deg. Jeg har vært ganske mye hos han pga en skade jeg pådro meg for ett par år siden. Han har tatt meg seriøst fra dag en. Jeg ramser opp hva jeg syns er positivt med han i punkter.

- Tar deg seriøst. Uansett alvorlighetsgrad.
- Har glimt i øyet og humor også.
- Får nesten alltid time på dagen.
- Stirrer ikke inn i PC skjermen mens du prater.

- Han er ydmyk om sin egen kunnskap, er det noe han ikke kan eller er usikker på, innrømmer han det og sender deg til noen som har peiling. Alt for mange leger tror de er ett vandrende leksikon.

- Når skaden min var som verst, ringte han hjem til meg for å høre hvordan det gikk. Det husker jeg at jeg satt veldig pris på.

Rune Dahl er en tipptopp lege jeg absolutt ville anbefalt! Jeg har ingenting negativt å si om han.

Trygg

Lege: Kari Thori Kogstad Skrevet

Kari Skogstad Thori er en hyggelig, imøtekommende og lyttende lege. Hun er interessert i pasienten og følger opp prøve svar og ringer hvis det er noe hun trenger å drøfte med pasienten. Hele familien har henne som fastlege og vi føler oss godt ivaretatt av Kogstad!

Profesjonell , lyttende og forståelsesfull

Lege: Kari Thori Kogstad Skrevet

Jeg har hatt Kari T. Kogstad som fastlege siden 2004. Siden den gang har jeg flyttet, men tviholder på en superbra lege ! Hun er profesjonell , lyttende og forståelsesfull. Slike leger skal en i hvert fall ikke bytte bort.
Kan være en utfordring å få time på Gjerdrum legesenter etter at rutinene ble endret. Kun time fra en dag til dagen etter. Det passer i hvert fall meg meget dårlig å ikke kunne planlegge litt lenger frem.
(legen kan ikke klandres for det)