Gjerdrum legesenter

Telefonnummer66 10 63 2066 10 63 ...
Nystuen 1D 2022 Gjerdrum

Siste vurderinger av behandlere ved Gjerdrum legesenter

Den flinkeste legen jeg har hatt :)

Lege: Ronny Andreas Hage Skrevet

Utrolig flink lege, jeg var så heldig å fikk foreslått Hage når jeg måtte bytte fastlege. Har aldri trodd at det fantes leger av det kaliber som han er. Jeg vil si at han har reddet mitt liv ved å sende meg til vidre utredning. Hele legesenteret består av imøtekommende ansatte.

God lege

Lege: Christian Wirsching Skrevet

I forhold til min gamle lege fremstår Christian sympatisk og interessert.

Jeg kan ikke kjenne han igjen i det en annen skriver her om at han ikke ville hjelpe, fordi han ikke var blitt besøkt før. Det tror jeg må ha vært en misforståelse.

Bra lege, flott menneske

Lege: Ellen Marie Sve Skrevet

En god lege, og ikke minst et fint menneske. Faglig dyktig, samtidig åpen for ny lærdom og innsikt. Stor forståelse for personlige kriser og mulige løsninger på disse. Setter pris på hennes humor i "håpløse" situasjoner og interesse for hva som både er her og nå, men også hva som kan komme. Hadde hun hatt mer tid ville jeg likt å heller ha noen flere samtaler, råd og tips fremfor piller, men dette gjelder vel de fleste leger.
Veldig flott lege og generelt fornøyd med senterets atmosfære med flinke, varme folk både i resepsjonen og på laben. Anbefales!

Skuffende

Lege: Christian Wirsching Skrevet

Var ikke godt kjent med denne legen og angrer på at jeg dro dit for å få fikset helseproblemet mitt. Det var visst uaktuelt å hjelpe meg fordi jeg skulle visst ha kommet da problemet mitt begynte, som er et veldig underlig argument, om du spør meg.

Denne legen er imponerende!

Lege: Rune dos Santos Dahl Skrevet

Legen var ikke min, men min sønns fastlege. Han gjorde en imponerende innsats for å sette seg inn i problematikken rundt min sønns sykdom. Faktisk har jeg aldri opplevd maken i alle de år vi har vært i kommunen. Jeg følte at han var engasjert, til å stole på og bestemt på å finne svar på de spørsmål vi måtte ha. Han fulgte opp hver ting han sa han skulle følge opp. Jeg følte at han lyttet og at han respekterte oss som mennesker. Jeg ville bytte til denne legen, men skal nå flytte ut av kommunen, så da gjør jeg det ikke. Jeg anbefaler ham på det sterkeste!