Gjerdrum legesenter

Telefonnummer66 10 63 2066 10 63 ...
Nystuen 1D 2022 Gjerdrum

Siste vurderinger av behandlere ved Gjerdrum legesenter

Beste legen jeg har hatt!

Lege: Ronny Andreas Hage Skrevet

Han tar seg alltid tid og følger meg opp. Når han har flyttet legekontor har jeg flyttet etter.
Absolutt å anbefale!

God lytter å gir mye av seg selv

Lege: Ellen Marie Sve Skrevet

En du kan stole på å som gjør alt og litt til for å finne ut av hva som plager eller feiler deg.sender deg videre til spesialist eller sykehus om hun er usikker eller om det er nødvendig for videre behandling. Har hatt henne som lege hele mitt voksen liv å kunne ikke fått en bedre lege.anbefaler henne på det sterkeste.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Rune dos Santos Dahl Skrevet

Jeg er utrolig fornøyd, han anbefaltes. Han er flink, lyttende og engasjert i deg og sykdomsbilde. Hvis han ikke kan hjelpe deg, sender han deg videre til eksperter.
Han tar deg med på diskusjoner i forbindelse med konsultasjonen. Her føler jeg meg trygg og ivaretatt.

Usikker og lite ydmyk

Lege: Magnus Sæves Skrevet

En lege som virker usikker, men som forsøker å dekke over dette med å snakke så profesjonelt som mulig.
Usikkerheten viser seg i at det ofte tys til oppslagsverk under konsultasjon, noe som vil være naturlig så lenge erfaringen mangler. Men det ville vært mye bedre å si man er usikker og enten be om tid til å sjekke fakta, eller konsultere kollegaer, istedenfor å anta og sette diagnose, eller manglende på sådan, etter antakelser.
Bør bli bedre på å lytte og forsøke å forstå pasienten.

Meget dyktig fastlege

Lege: Rune dos Santos Dahl Skrevet

Kunnskapsrik, grundig. God til å sette seg inn i pasientens situasjon, og tålmodig til å forklare medisinske termer. Aldri hatt bedre fastlege!