Gjerdrum legesenter

Telefonnummer66 10 63 2066 10 63 ...
Nystuen 1D 2022 Gjerdrum

Siste vurderinger av behandlere ved Gjerdrum legesenter

Super lege

Lege: Magnus Sæves Skrevet

Har hatt Magnus som fastlege noen år nå. Opplever at han har et helhetlig fokus på meg som pasient: At helsen påvirkes av mange faktorer, og de er han flink til å se. Han følger opp med spørsmål fra tidligere besøk, og er veldig grundig. Han er alltid rask til å svare på e-konsultasjoner og jeg føler meg alltid veldig godt ivaretatt. Veldig glad for at jeg har ham som fastlege.

En herlig lege som tar seg tid.

Lege: Ronny Andreas Hage Skrevet

Dr Hage møter deg alltid med et smil, og tar seg tid til deg selv på ekstremt hektiske dager.
Han lytter, tar deg alvorlig og besitter mye kunnskap!

Jeg reiser over en time hver vei for å møte til legetime, og det er det virkelig verdt!

Jeg anbefaler Ronny på det varmeste.

Ok lege

Lege: Ronny Andreas Hage Skrevet

Flink, oppdatert og interesse for pasienten. Tar seg god tid noe som går utover når du kommer inn, ellers veldig fornøyd.

Dyktig og kunnskapsrik

Lege: Ronny Andreas Hage Skrevet

Han er dyktig, og har tid til å lytte.
Henviser raskt, og oppdaterer seg på nytt innen min sykdom kontinuerlig. Behagelig lege, som også har humor.
Veldig fornøyd.

Flink lege

Lege: Magnus Sæves Skrevet

Har hatt Magnus som lege i mange år allerede, og er veldig fornøyd. Selv om ham nesten alltid er forsinka, har han alltid tid til meg når jeg kommer inn. Det er verdt ventinga. Dyktig, lyttende, omsorgsfull og blid. Glad jeg har han som min fastlege