Husebyskogen Medisinske Senter

Sørkedalsveien 150 A 0754 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Husebyskogen Medisinske Senter

Vennlig og kunnskapsrik

Lege: Jostein Berntsen Skrevet

Følte meg veldig godt ivaretatt. Jostein er veldig forståelsesfull og imøtekommende. Jeg fikk inntrykk av at han er til å stole på og følte meg trygg på den behandlingen jeg fikk.

Den beste

Lege: Jostein Berntsen Skrevet

Han her fortjener diplom som verdens beste fastlege! Selv om han har det travelt møter han deg alltid med ett smil og med en tilsynelatende oppriktig interesse i hvordan det går. Han er effektiv og kunnskapsrik og jeg føler meg alltid tatt på alvor, både ift egen og barns helse. Han følger godt opp og har alltid gode svar og løsninger på lur.
Anbefaler Berntsen til alle!
Synes forøvrig også at det bare er hyggelige og blide medarbeidere på senteret og at det er veldig god service der!

Sliten og lite engasjert

Lege: Kristine Selmer Solbakken Skrevet

Her følte jeg meg til bry. Ble ofte ikke undersøkt på tross av kronisk sykdom. Hun stiller lite spørsmål om eventuelle symptomer, og lytter ikke alltid. Føler meg ikke trygg, og derfor bytter jeg lege etter noen år med lite tilfredsstillende oppfølging.

Flink lege

Lege: Kristine Selmer Solbakken Skrevet

Kristin er en veldig flink og dyktig lege. Hun er profesjonell, og følger deg godt opp om du har et langvarig problem. Hun er veldig flink på å alltid avslutte timen med "Og skulle du bli dårligere, så MÅ du komme tilbake med en gang". Føler alltid jeg blir tatt seriøst hos henne, og hun henviser om hun må. Om jeg har for mye på hjertet kan hun si at jeg må bestille ny time, noe som virket litt rart første gangen, men jeg syntes det står respekt av dette for de andre pasientene som kommer etter meg. Jeg er veldig fornøyd med denne legen og legekontoret, de har hyggelig venterom og er profesjonelle. Kan virkelig anbefale denne legen.

Uengasjert og helt utilgjengelig

Lege: Lena Belstad Skrevet

Belstad har vært lege for begge mine foreldre I en periode som har vært svært medisinsk utfordrende for dem begge. Hun har vist null engasjement I å følge opp de mange epikrisene som har kommet fra spesialister og sykehus, og har ikke hatt noen kommunikasjon med kommunen, på tross av at kommunen peker tydelig på fastlegens ansvar. Det er umulig å komme I kontakt med henne direkte, alt går gjennom resepsjonister som snakker dårlig norsk. De har kun kontakt med henne via mail, og trekker bare på skuldrene når vi ringer. Det eneste hun responderer på er direkte timebestilling, hvor hun forsåvidt er hyggelig I selve timen, men hvor det skjer lite av konkret oppfølging I etterkant. Vil ikke anbefale henne for de som faktisk trenger faglig, medisinsk oppfølging. Nå tar vi konsekvensen og bytter fastlege.