Husebyskogen Medisinske Senter

Sørkedalsveien 150 A 0754 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Husebyskogen Medisinske Senter

Hjelpes!

Lege: Lena Belstad Skrevet

Vil du bli din egen lege? Velg denne legen! Hun skriver sykemeldinger, ellers gjør hun ingenting. Hvis du ikke krever det da. Og hun husker aldri hva som feiler deg. Totalt uengasjert i din helse og framtid

Faglig flink, men virker ikke så interessert

Lege: Jostein Berntsen Skrevet

Har hatt ham som fastlege over flere år, og han har vært samarbeidsvillig og grundig når det gjelder å bestille prøver og gi henvisninger, men min subjektive opplevelse har ofte vært at han ikke er så interessert i det jeg har å fortelle og jeg har ofte forlatt kontoret hans uten å ha sagt halvparten av det jeg hadde på hjertet på forhånd.

Forventer ikke en psykologtime, men det føles litt som å sitte på et samlebånd hvor du sakte men sikkert transporteres mot utgangen fra det øyeblikket du setter deg ned.

Ikke tatt på alvor

Lege: Kristine Selmer Solbakken Skrevet

Har hvert der flere ganger med min far som er midt i 80 årene og har ulike plager og sykdommer. Blir liksom hver gang vi er der ikke tatt riktig på alvor og bagatelliserer plagene. Slik er det og bli gammel sier stadig. Og midt i timen skjønner jeg hun vil avslutte og sier hun venter neste pasient og går mot døra !!

Overfladisk

Lege: Kristine Selmer Solbakken Skrevet

Hun har ikke tid til deg! Du får så vide tat opp noe før hun avbryter og sire at du må bestille ny time. Hun snakker nedlatende til deg hvis du tar opp noe hun tydeligvis tar som en fille sak. Har du kroniske ryggsmerter så sjekker hun deg ikke engang, bare sier at du får prøve å gå det av deg! Værste legen jeg har hatt på lenge

Dyktig, empatisk og har tid!

Lege: Jostein Berntsen Skrevet

Dr. Berntsen tilhører en lege av sjeldenheten. Han er dyktig, rolig, og min opplevelse er at han virkelig ser pasienten som sitter foran ham. Han er nøyaktig og pålitelig.
Jeg har hatt ham som fastlege i 14 år og ville aldri byttet ham ut hadde det ikke vært for at jeg har fått barn og flyttet ut av Oslo og dermed er i behov for en fastlege som holder nærmere til.
Anbefaler Dr.JB på det sterkeste!