Husebyskogen Medisinske Senter

Sørkedalsveien 150 A 0754 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Husebyskogen Medisinske Senter

Dyktig, empatisk og har tid!

Lege: Jostein Berntsen Skrevet

Dr. Berntsen tilhører en lege av sjeldenheten. Han er dyktig, rolig, og min opplevelse er at han virkelig ser pasienten som sitter foran ham. Han er nøyaktig og pålitelig.
Jeg har hatt ham som fastlege i 14 år og ville aldri byttet ham ut hadde det ikke vært for at jeg har fått barn og flyttet ut av Oslo og dermed er i behov for en fastlege som holder nærmere til.
Anbefaler Dr.JB på det sterkeste!

Innlevelse og trygghet

Lege: Kristine Selmer Solbakken Skrevet

En fantastisk fastlege, som jeg er hos ofte, på grunn av sammensatte sykdommer. Alltid tilgjengelig, åpen og lett å snakke med om vanskelige temaer. Flink til å henvise eller selv ta kontakt med andre fagfolk for riktig medisinering. Her blir jeg virkelig sett, en fin kombinasjon av profesjonell distanse og personlig nærhet. Anbefales!

Fantastisk lege

Lege: Lena Belstad Skrevet

Veldig flink til å lytte, forstå problemer etc. Veldig hyggelig på toppen av det hele. Hender at man får andre vikarer, men føler alle på legesenteret er flinke folk.

Ikke fornøyd

Lege: Kristine Selmer Solbakken Skrevet

Følte ikke at jeg ble tatt på alvor og følte meg latterliggjort. Problemet jeg kom med ble bagatellisert og dette gjør at jeg ikke har veldig lyst til å bestille ny time eller dra til legen igjen

I tillegg fikk jeg veldig dårlig inntrykk av legekontoret da jeg på venterommet overhørte resepsjonen sitte å baksnakke og latterliggjøre andre kunder. Ikke veldig profesjonelt.

Dyktig ;)

Lege: Jostein Berntsen Skrevet

Etter å ha byttet fastlege noen ganger fant jeg Jostein og har ikke angret.. Han er hyggelig, imøtekommende, lyttende, empatisk, virker faglig oppdatert og ivrig etter å hjelpe på best mulig måte....Han tar alle ´problemer´seriøst og er effektiv!..Er selv i samme bransje og har ingen ting å utsette på jobben han gjør.. Kan absolutt anbefales!