Husebyskogen Medisinske Senter

Sørkedalsveien 150 A 0754 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Husebyskogen Medisinske Senter

Favorittlegen!

Lege: Jostein Berntsen Skrevet

Kan virkelig anbefales, tar deg seriøst og har alltid tatt seg god tid. Har en veldig "for å være på den sikre siden" holdning, og henviser lett videre og tar prøver hvis han tror det kan være nødvendig. Veldig samarbeidsvillig mtp NAV.

Alltid vennlig og faglig dyktig

Lege: Kristine Selmer Solbakken Skrevet

Har en ganske annen opplevelse enn de her som har opplevd at hun ikke har tid til dem. Solbakken har alltid tatt seg tid til å høre på meg og jeg opplever henne som faglig dyktig og at jeg blir tatt på alvor.
Oppfølgingen har og alltid vært bra og til tider langt bedre enn hva jeg har forventet.

Har gått til henne i flere år nå og har ingen planer om å bytte.

Kjempe fornøyd

Lege: Jostein Berntsen Skrevet

I have been with this doctor for 2.5 years and he has always been very professional, helpful and thorough. I can only recommend him to everyone.

Flink lege, men elendig kontordame.

Lege: Lena Belstad Skrevet

Var veldig fornøyd med min lege, desverre så var kontordamen som jobbet der så nedlatende og frekk at jeg bestemte meg for å bytte legekontor. Denne kontordamen trenger å lære seg at hun tar i mot syke mennesker som trenger hjelp og må derfor møte disse pasientene med empati og kommunikasjonsferdigheter. Ingen grunn til å ha denne legen når du aldri får time.

For en hyggelig legetime!

Lege: Kristine Selmer Solbakken Skrevet

Jeg hadde min første time hos Dr. Solbakken igår og det var en fornøyelse. Hun tok god tid til å bli kjent med meg og mine forventningene til en fastlege. Jeg hadde følelsen av at hun var dyktig, varm og vennelig. Jeg er 85 og nesten aldri syk, men gleder meg til neste time når jeg må fornye førekort!