Husebyskogen Medisinske Senter

Sørkedalsveien 150 A 0754 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Husebyskogen Medisinske Senter

En særdeles god lege

Lege: Jostein Berntsen Skrevet

Jostein Berntsen er den suverent beste legen jeg noensinne har møtt.Jeg var ikke tilfreds med min tidligere fastlege.I 2007 var denne legen syk en dag jeg kom til kontoret.Fikk derfor behandling av vikaren,som nettopp var Jostein Berntsen.Det var en sterk opplevelse å møte en så kompetent,lyttende og forståelsesfulle lege.Siden har Berntsen flyttet sin praksis to ganger og jeg har selv flyttet langt vekk fra Oslo.Men jeg beholder denne fastlegen uansett.Selv om reisen tar meg 2 timer hver vei.Det sier ganske mye om betydningen av å finne "riktig" fastlege.

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Lena Belstad Skrevet

Fantastisk lege, som alltid tar seg tid til å lytte og har en meget empatisk væremåte. Aldri før har jeg møtt en slik bra lege (og jeg har møtt en del leger gjennom et liv med mye sykdom). Hun er fleksibel og jobber på en måte som gjør at du føler deg sett og inkludert.
Kommer aldri til å bytte lege igjen.

Great experience!

Lege: Lena Belstad Skrevet

Effective, easy to talk to and spot straight away what was wrong. She isn't my fastlege but after this first experience I am considering switching to her. Norwegian not being my mother tongue, she was flexible to switch to English so that it would be more comfortable for me.

Den beste i byen!

Lege: Kristine Selmer Solbakken Skrevet

Denne legen klarte å hjelpe meg gjennom tøff situasjon. Jeg følte at hun forsto mine problemer, og klarte å hjelpe meg

For lite empati

Lege: Kristine Selmer Solbakken Skrevet

Denne legen som jeg har besøkt noen ganger gjør at jeg nøler mye for jeg oppsøker henne. Her er det vanskelig å få snakket ut om sine problemer. Nevner du mer enn ett forhold er den militante meldingen: Det får vi ta en annen gang! Hun vil at du skal bestille ny time, og ny time og ny... Det må være vanskelig for henne å danne seg et helhetsinntrykk av pasientene. Hun skulle ta seg noe bedre tid slik at hun ikke risikerer å virke som en lege som skal sette pasienten på plass. Mitt inntrykk er dessverre ikke det aller beste.