Husebyskogen Medisinske Senter

Sørkedalsveien 150 A 0754 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Husebyskogen Medisinske Senter

For lite empati

Lege: Kristine Selmer Solbakken Skrevet

Denne legen som jeg har besøkt noen ganger gjør at jeg nøler mye for jeg oppsøker henne. Her er det vanskelig å få snakket ut om sine problemer. Nevner du mer enn ett forhold er den militante meldingen: Det får vi ta en annen gang! Hun vil at du skal bestille ny time, og ny time og ny... Det må være vanskelig for henne å danne seg et helhetsinntrykk av pasientene. Hun skulle ta seg noe bedre tid slik at hun ikke risikerer å virke som en lege som skal sette pasienten på plass. Mitt inntrykk er dessverre ikke det aller beste.

Dyktig og tillitsvekkende

Lege: Kristine Selmer Solbakken Skrevet

Kristine Selmer Solbakken har vist seg å være en svært dyktig og tillitsvekkende lege som jeg trygt kan anbefale andre! Hun tar pasienten på alvor og er flink til å følge deg opp. Dessuten er hun veldig hyggelige, og jeg føler meg alltid velkommen hos henne.

den beste fastlegen du kan få

Lege: Jostein Berntsen Skrevet

Berntsen er en veldig omstendig, hyggelig og kunnskapsrik lege. Han lytter til deg, leter etter hva som er feil og tar seg tid. Er vennlig, interessert og snill. Tar deg på alvor når barnet ditt er sykt, sier du heller skal komme en gang for ofte enn for sjeldent. Hadde jeg ikke flyttet til en annen by ville jeg aldri ha byttet han bort.
Fantastiske sekretærer og helsesekretærer!!!

Kun delvis fornøyd

Lege: Jostein Berntsen Skrevet

Jeg har vært hos ham et par ganger og var de gangene fornøyd. Men skifter likevel fastlege fordi han i ett tilfellet ikke hadde den "sense of urgency" som situasjonen tilsa. Ble, slik jeg vurderer det, ikke tatt helt alvorlig.

Fantastisk lege

Lege: Jostein Berntsen Skrevet

Berntsen er rett og slett en fantastisk lege som tar pasienten på alvor. Vanligvis har vi kunnet få time samme dag dersom det hastet. Han har brukt den tiden han trengte, og likevevel har jeg aldri måttet vente lenge på venteværelset. Både jeg og min familie har hatt ham som fastlege men måtte bytte da vi flyttet til Bergen.