Furuset Legesenter DA

Trygve Lies plass 5 1051 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Furuset Legesenter DA

Ikke så flink...

Lege: Marcel Chabané Skrevet

Jeg har vært hos han flere ganger, men jeg føler det aldri hjelper å dra hos han.. Ingen forandringer fram til nå..

Anbefales ikke hvis du er syk/skadet

Lege: Marcel Chabané Skrevet

Tar ikke pasienten på alvor, dårlig lytter, følger ikke opp og nekter å henvise videre. Vært skadet og har hatt leddplager i flere år uten hjelp eller oppfølging, heller ikke fått nødvendig adhd-oppfølging.
Kan heller nesten ikke norsk, veldig misfornøyd. Gruer meg hver gang jeg må til lege.

Den beste legen noen sinne!

Lege: Marcel Chabané Skrevet

Har vært hos Marsel i mange år og er strålende fornøyde. Han snakker mange språk og er alltid svært hjelpsom. Vi har behold ham selv om vi flyttet fra Furuset.

Meget dyktig lege

Lege: Godwin Chimezie Onuegbu Skrevet

Tok tak i mine problemer omgående og gjorde grundig undersøkelse og testing.
Rekvirerte omgående videre undersøkelse hos spesialist og tok nødvendige bloprøver.

Anbefalt på det sterkeste!

Lege: Godwin Chimezie Onuegbu Skrevet

Chime (Godwin Chimezie Onuegbu) er fastlegen min og til familien min siden 2012. Han er faglig dyktig, engasjert, ansvarsbevisst og bryr seg for pasienten. Chime er veldig god til å lytte, skjønner hva som bør undersøkes, forklarer alt, henviser til spesialist ved behov og sørger for at pasienten får riktig behandling. Jeg har anbefalt Chime til venner og alle har vært veldig fornøyd! Han er en lege å stole på!

Før var det litt vanskelig å kommunisere med legesenter på telefon, men nå med pasientsky har det blitt veldig lett, og man får time uten å måtte vente lenge. Ved akute situasjoner kan man få time samme dag vanligvis.