Furuset Legesenter DA

Trygve Lies plass 5 1051 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Furuset Legesenter DA

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Nargis Masood Khan Skrevet

Vært min lege i ca ett år nå. Beste erfaringen jeg har hatt. Er så glad for å ha byttet lege! Endelig en lege som tar mine plager på alvor og sjekker grundig. Har også kort ventetid på timeavtale. Veldig hyggelige og imøtekommende helsesekretærer! Anbefales på det sterkeste!

Forsinket, lite forståelsesfull og frekk

Lege: Godwin Chimezie Onuegbu Skrevet

Forsinket med over 45 min hver eneste time. Hører ikke på pasienten, utrolig vanskelig å bli forstått, språkproblemer med uforståelig gebrokken norsk. Frekk i tonen og iskald. Viser lite hensyn og forståelse for pasienten. Har altfor mye å gjøre Og unnskylder seg med det samme hver gang. Har et utrolig stygt og slitt kontor, Anbefaler ikke denne legen eller legekontoret til noen!

Trygg og ansvarsfull.

Lege: Nargis Masood Khan Skrevet

Jeg opplever å få svært god hjelp av henne som fastlege. - Både til meg selv med min kroniske sykdom og til barna mine.
Hun følger meg opp på en god måte og tar meg som pasient på alvor.

Overlegen og lite vennlig

Lege: Nadia Bashir Skrevet

Får folk til å vente lenge. Kona har vært hos denne legen 2 ganger og har ventet lenge begge gangene selv om det ikke var noe pasient. Lite vennlig og fikk lite
informasjon på hvordan medisinene skal brukes.

Overlegen og lite vennlig

Lege: Nadia Bashir Skrevet

Var hos denne legen for kort tid siden. Ble mottat med en lite vennlig innstilling. Da jeg tok opp problematikken min, virket det som om legen ikke trodde på meg.
Jeg har hatt to hofte-, kne- og ryggoperasjoner siden 2013, og følgelig hatt mye sterke smerter.
Det virket som om legen ikke trodde på meg, fordi hun henviste meg til smerteklinikken på Ahus for å finne ut om jeg virkelig har det så vondt som jeg påstår. Akkurat som som de skulle kunne finne ut hvor vondt jeg har hatt siden 2013. Har nå byttet til en annen fastlege etter to besøk hos Nadia. Nok er nok!