Furuset Legesenter DA

Trygve Lies plass 5 1051 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Furuset Legesenter DA

min flinke lege

Lege: Godwin Chimezie Onuegbu Skrevet

Dette er den beste fastlegen jeg har hatt. Har anbefalt han til samtlige bekjente og alle er like fornøyde. Han både hører meg og ser meg, tar pasientene sine seriøst og hjelper til så godt han kan. Så tidligere negative vurderinger om han er jeg ikke enig i. Han er høflig og stiller opp for pasientene sine og yter ekstra service og er en jordnær og vennlig lege i forhold til andre leger jeg har møtt med den typiske overlegne doktor attituden. Stå på Dr.Godwin:)

TOPPKARAKTER

Lege: Godwin Chimezie Onuegbu Skrevet

Chime får toppkarakter av meg :). Selv de minste ting blir tatt på alvor - med god oppfølging - og han har alltid et smil på lur. Jeg har også fått skryt av mine leger på Radiumhospitalet og Ahus om at jeg er heldig som har så oppegående og seriøs fastlege.
Når min mor lå syk, stilte Chime opp hjemme hos henne med den beste pleie og omsorg.

Dårlig service

Lege: Godwin Chimezie Onuegbu Skrevet

Spurte om å se på et 2 år gammelt arr som er sort og lurte på om noe kunne være galt. Så ikke ordentlig på det, lo og sa han ikke kunne gjøre noe med et arr.

Spurte deretter om han kunne skrive ut respekt på Champix for røykeslutt. Det var ikke et problem. Forklarte dårlig hvordan det skulle brukes.

Hentet resept på apotek og fikk i etterkant beskjed av en apoteker i familie. At jeg hadde fått feil forpakning for nystartede. Da var den allerede åpnet og kan ikke returneres.

Jeg fikk 0,5mg pakke som koster det samme som startpakken. Ringer Chime og sier jeg har fått feil. Får svar at leger gjør ALDRI feil, men han har sendt ny resept til apotek. Prøver da og forklare at dette ikke er eneste problem, men at det har noe med pris og gjøre også.

Sier at han ikke kan vite pris, at han har skrevet samme resept til andre flere (gjort samme feil flere ganger...) og han har ikke skyld. Avviser meg helt.

Jeg møtte han på kontoret dagen etter hvor han er direkte avvisende og frekk. Han har ikke tid til å prate med meg og sier han ikke har noen feil i dette.

Det ble også foreslått på telefon at apoteket burde ta regningen for at de har skrevet ut feil resept. Som de fikk av han...

Anbefaler å unngå han, fremstår veldig, veldig uprofesjonelt. Mumler når han prater og veldig fraværende i interesse.

Stresset lege!

Lege: Reza Amiry Moghadam Skrevet

Jeg og min familie hadde Reza Amiry i noen år. Han var usikker og var alltid forsinket og veldig stresset.

Jeg vil ikke anbefale han til flere pasienter.

Tok meg sjelden alvorlig

Lege: Marcel Chabané Skrevet

Han virker alltid som om han har dårlig tid. Husker ikke/ser ikke på sykdomshistorikk. Er treg med å henvise til spesialister. Han er hyggelig nok, men jeg følte meg ikke godt ivaretatt. Det er policy på legesenteret at man kun kan ta opp en ting hver time. Har nå byttet lege og legesenter.