Furuset Legesenter DA

Trygve Lies plass 5 1051 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Furuset Legesenter DA

Overkjørende og useriøs

Lege: Nadia Bashir Skrevet

Veldig overlegen, arrogant og overkjørende, sitter på telefon ila konsultasjon, lytter ikke på plagene (sier at «dette opplever alle» type kommentarer), vil ikke se hevelsen i beina i det hele tatt. Byttet til annen fastlege etter to besøk hos denne fastlegen.

Dyktig og forståelsesfull lege

Lege: Godwin Chimezie Onuegbu Skrevet

Jeg har flyttet og bor derfor ganske langt unna legekontoret til Chime, men fordi han er så imøtekommende og lyttende reiser jeg heller litt lenger for å bli møtt av en lenge som lytter og forstår. Han tar grundige vurderinger og henviser raskt vidre. Han får meg som passient til å gøre meg ivaretatt og strekker seg langt for sine pasienter.
Jeg kan se at Chime har fått varierende tilbakemeldinger som jeg overhode ikke kjenner meg igjen i. En feil på en e-resept kan alle sende. Dessuten er det mange faktorer som jeg ikke synes denne fastlegen kan " henges for" ventetid. dette kan også skyldes tidligere passienter med mange spørsmål som kanskje skulle ha booket en dobbeltime i stedet. At venting på en resept kan ta noen dager har jeg full forståelse for når denne ringes inn til kontoret. slike henvendelser tas trolig fortløpende så snart man har tid og mulighet. Husk at det daglig er flere pasienter innom og mye man skal huske på og ordne. og derfor hender det at ting glipper litt også for leger. Jeg har aldri hatt en bedre lege en Chime og kommer til å fortsette hos han så lenge jeg lever.

Upersonlig og lite hjelpsom

Lege: Nadia Bashir Skrevet

Får ingen hyggelig velkomst, er ikke interressert i å høre på deg, overkjører, og blir helst kvitt deg så fort som mulig. Dårlig lytter. Dårlig kundeservice og bygger NULL tillit til pasientene sine ! Velg en annen lege om du vil bli tatt på alvor !

Uinteressert

Lege: Nargis Masood Khan Skrevet

Man får tine raskt, ikke så rart med tanke på lite dyktig lege. Må krangle om henvisning, hun sier ting går over. Men etter 6 måneder er det, på tide med ny vurdering. Tar like lett på små barn som voksne. Anbefales ikke.

Overseende og uhyggelig

Lege: Nadia Bashir Skrevet

Blir totalt oversett. Hun hører ikke på hva man sier i det hele tatt og avbryter midt i setninger hvor man prøver å forklare hva man trenger hjelp med. Får ikke snakke. Veldig lite varm og imøtekommende. Føles som hun vil ha deg ut av synet hennes så fort som mulig. Anbefales på det svakeste...