Furuset Legesenter DA

Trygve Lies plass 5 1051 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Furuset Legesenter DA

Den beste legen noen sinne!

Lege: Marcel Chabané Skrevet

Har vært hos Marsel i mange år og er strålende fornøyde. Han snakker mange språk og er alltid svært hjelpsom. Vi har behold ham selv om vi flyttet fra Furuset.

Meget dyktig lege

Lege: Godwin Chimezie Onuegbu Skrevet

Tok tak i mine problemer omgående og gjorde grundig undersøkelse og testing.
Rekvirerte omgående videre undersøkelse hos spesialist og tok nødvendige bloprøver.

Anbefalt på det sterkeste!

Lege: Godwin Chimezie Onuegbu Skrevet

Chime (Godwin Chimezie Onuegbu) er fastlegen min og til familien min siden 2012. Han er faglig dyktig, engasjert, ansvarsbevisst og bryr seg for pasienten. Chime er veldig god til å lytte, skjønner hva som bør undersøkes, forklarer alt, henviser til spesialist ved behov og sørger for at pasienten får riktig behandling. Jeg har anbefalt Chime til venner og alle har vært veldig fornøyd! Han er en lege å stole på!

Før var det litt vanskelig å kommunisere med legesenter på telefon, men nå med pasientsky har det blitt veldig lett, og man får time uten å måtte vente lenge. Ved akute situasjoner kan man få time samme dag vanligvis.

Aldri mer...

Lege: Godwin Chimezie Onuegbu Skrevet

Har ikke godt intrykk av denne legen. Ubehagelig opplevesle.
Kommer til time med tenårings sønn. Som er deprimert og plaget med mobbing på skolen. Og vi tidligere har vært til time, ang dette, og sliter generelt på skolen.

Legen holder en slutt tale om at min sønn, må være sterk i hodet. Og gjøre det godt på skole og senere i arbeids livet. Må være en "vinner"... Og ingen liker tapere.

Er det slik man snakker til en som er plaget?
Skulle det være en pep talk??

tjha

Lege: Marcel Chabané Skrevet

her er det treigt in og kjapt ut ,dere må vente opp til halv time vær gang, også er det fort ut når du er der. og har du flere sykdommer på gang så må du bestille time for hver og en av dem og uansett ingen hjelp.
jeg anbefaler alle sammen om å holde dere unna denne legen her.! dårlig hjelp ingen oppfølging. de som jobber i resepsjonen kan så vidt norsk og har ingen kunnskap, og jeg er ikke rassist el noe sånnt er utlending selv. Og så lenge jeg har brukt marcel så har jeg ikke fått noe hjelp med sykdommen min. jeg har fortsatt glassskår i hånda som han mente skulle gå ut av seg selv innen 1 år?!!
komedie legesenter