Furuset Legesenter DA

Trygve Lies plass 5 1051 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Furuset Legesenter DA

Missfornøyd

Lege: Nargis Masood Khan Skrevet

Lite anerkjennelse av meg som person, opplever at hun ikke lytter eller er opptatt av å skape en tillitsfull relasjon som fastlege. Får nestem hver gang en følelse at hun ikke har tid og vil ha meg raskest mulig ut av kontoret. Stort sett svært dårlig opplevelse av å komme til konsultasjon.

Absolutt ikke fornøyd

Lege: Nargis Masood Khan Skrevet

Har vært her 3 ganger for å gjøre noe jeg kunne gjort på allerede første besøket. Første gang møtte jeg vikaren som ikke kunne hjelpe meg. Andre gang ble det bestilt time for nytt besøk. Bestilte dobbelttime for hun sa det kom til å trenge en dobbelttime. Jeg kommer til tredje time og hun er forsinket til jobb (jeg har første timen den dagen). Alle kan være forsinka, det er lov, men da kan man beklage seg. Timen min avbrytes halvveis og hun sier hun ikke har tid til resten og at jeg må tilbake neste uke. Noe jeg kunne gjort på en time har jeg nå fått minst 4 timer til, og det blir sikkert enda flere. Føler ikke at min tid blir respektert i det hele tatt, og at hun kun ønsker flest mulige timer.

Anbefales ikke

Lege: Nargis Masood Khan Skrevet

Prøvde å booke time hos denne fastlegen pr. telefon. Det gikk ikke. Sendte så melding via nett, hvor jeg da fikk beskjed om å kontakte resepsjonen for å bestille time. Jeg svarte tilbake at jeg allerede hadde prøvd det og jeg fikk ikke kommet gjennom noen av gangene. Fikk ny melding med åpningstidene (noe jeg allerede visste). Legen var da så frekk at hun tok seg betalt for begge meldingene med opplysninger. Da jeg ringte kontoret (og for en gangs skyld kom gjennom) så møtte jeg på den mest utrivelige stemmen noensinne. Jeg var vennlig og spurte om hun kunne hjelpe meg å få kontakt med min fastlege for her var det nok skjedd en misforståelse og jeg ville ikke betale regningen før jeg var sikker på hva det var. Stemmen ble bare ennå sintere og påsto jeg hadde sagt at jeg nektet og betale og dette var meldingen hun skulle gi legen. Nei hele kontoret og fastlegen var skikkelig utrivelig opplevelse. Byttet fastlege før jeg hadde fått møtt henne ansikt til ansikt.
Hadde det gått å gikk 0 stjerner så hadde det heller blitt det.

P.s: sliter du med din mentale psykiske helse så må du for all del ikke gå til denne legen.

Lege med beste kvaliteter

Lege: Nargis Masood Khan Skrevet

Dette er en lege som er full av kunnskap og nysgjerrighet. Hun har gnist og energi. Disse egenskapene mener jeg er det beste lege kan ha. Det gjør henne til en stødig lege med stor faglig kompetanse setter hun seg godt inn i dine problemer, sykdom og sykehistorie. Opplever alltid gode samtaler med henne og at hun lytter, har tid til meg, hjelper meg, og kommer med både tiltak og løsninger på mine problemer! Hun tar seg tid til å ringe deg tilbake om prøveresultater og er utrolig engasjerende i din helse.
Hun er ikke en som pøser ut med sykmelding, men vurderer grundig utfra din helsetilstand.

Dette er lege du kan snakke om absolutt alt. En empatisk, omsorgsfull, tillitsfull, rettferdig og interessert! En lege du kan stole på, som bryr seg om deg, og som er der når du trenger henne aller mest!

Grei fastlege med div meninger

Lege: Nadia Bashir Skrevet

Nadia er min første fastlege og har ikke hatt andre ved siden av hun. Jeg kan oppleve at hun vil bli fortest mulig ferdig, men som hun samtidig vil passe på at mine behov kommer frem. Hun har hjulpet meg mye på begge psykiske og fysiske. Jeg opplever hun som en bra lege til å ta hensyn til mine vansker og en person som kan støtte meg eller være på min side. Selvom hun støtter mine vansker og hjelper meg på det meste kan jeg kjapt oppleve at hun vil bli fortest mulig ferdig og avbryte eller misforstå et par ganger. Ellers en god lege