Best Helse AS - Allmennleger

Telefonnummer987 02 359987 02 3 ...
Kongsveien 104 1177 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Best Helse AS - Allmennleger

Bra lege med forbedringspotensiale

Lege: Rune Aakvik Skrevet

Bra lege, men kunne ønske at han var flinkere til å gi råd om hvilke tiltak man skal gjøre dersom forløpet av tilstanden ikke bedrer seg. Positivt at han bruker elektronisk tilbakemelding av prøvesvar.

Hei

Lege: Gunnar Tveiten Skrevet

God oppfølging av mine spørsmål. Grei timebestilling via nett.
Mindre bra, mangler utsendelse av blodprøveresultater. Selv om alt er normalt, er jeg interessert i å følge med.

Mulighet til forbedring.

Lege: Jan Olav Frederic Rivelsrud Skrevet

Hyggelig, med et stort smil, men svært dårlig oppfølging av pasient. Undersøker ikke med mindre man spesifikt ber om det selv. Mye kan jo være på grunn av at de bare setter av rundt 3 minutter til konsultasjon, men jeg syns fortsatt legen burde følge opp på pasienter og muligens ta en telefon, sende en mail eller i det minste spørre om hvordan det går når man faktisk kommer til ham.

Gir det noe ekstra

Lege: Rune Aakvik Skrevet

For meg var dette en hyggelig erfaring.En lege som lyttet og tok i mot meg og mitt og kom med forslag til hjelp og løsninger til mine problemer i helsen.Gir meg av sin tid.

Alltid med et smil om munnen

Lege: Astrid Marie Sandberg Skrevet

Hun spør bra, forklarer godt og gir gode alternativer til forskjellige problemer. Hun bryr seg om hvordan pasienten har det; dette merker jeg hver eneste gang jeg har time hos henne.