Best Helse AS - Allmennleger

Telefonnummer987 02 359987 02 3 ...
Kongsveien 104 1177 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Best Helse AS - Allmennleger

Dette er den beste legen noen kan ha som fastlege

Lege: Erik Aagaard Skrevet

Jeg har vært pasient hos han i over 20 år. Uansett hvilke symptomer eller sykdommer jeg har hatt i alle disse årene, har han alltid tatt meg på alvor. Alltid sendt meg videre til spesialist ved behov. Han er meget dyktig og holder seg alltid ajour på nye ting. Tarseg alltid noen minutter for og lytte.

veldig godt fornøyd

Lege: Rune Aakvik Skrevet

Vi bruker Rune Aakvik som familielege og er alle svært tilfreds med den behandling vi får. Synes han er lyttende og oppriktig interessert. Vi har alle sammen kun gode erfaringer med Aakvik.

Min fastlege!

Lege: Rune Aakvik Skrevet

Trives god med Rune som fast lege, han bryr seg, og husker alltid alt.( hele familien går til Rune)! . Jeg er mye syk, og føler meg nesten som en hypokonder,siden jeg kommer så ofte. Da er det hyggelig å bli tatt i mot av Rune, som tar alt på alvor og tar seg god til til å lytte og hjelpe. Han har virkelig vært til stor hjelp for min helse de siste årene!

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Rune Aakvik Skrevet

Hører etter, gir trygghet og sykliggjør ikke. Kan anbefale til alle! Kanskje særlig til barnefamilier.

Den beste legen jeg har hatt.

Lege: Rune Aakvik Skrevet

En meget god lege. Byttet til ham da BestHelse nordstrand begynte. Hen er hyggelig, alltid blid, lett å kommunisere med og gir skikkelige tilbakemeldinger.
Anbefaler ham på det sterkeste.