Din Lege AS

Frederik Stangsgt. 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Din Lege AS

Trygg, kunnskapsrik og hyggelig

Lege: Andreas Fismen Skrevet

Er så heldig å ha Andreas Fismen som min fastlege. Har hatt det over mange år. Opplever alltid å bli lyttet til og får informasjon på en forståelig og god måte. Føler meg trygg på hans faglige vurderinger. Han er effektiv, handlingsrettet og kunnskapsrik.

Tipp topp tommel opp 👍

Lege: Georg Stang Skrevet

Bedre lege får du ikke.

Leser bare sutring og øyeblikks behov fra dem som skriver her.

Får den hjelpen jeg trenger, så må man bruke den hjelpen man får!!!!

Svært dyktig og tillitsfull

Lege: Andreas Fismen Skrevet

Kan varmt anbefale Andreas. Han har fulgt meg opp rundt bl.a. svangerskap og jeg har følt meg godt ivaretatt alle årene jeg har hatt ham som fastlege.

Meget dyktig!

Lege: Svein Stiksrud Skrevet

Jeg venter heller en dag ekstra eller to for å få time med denne fastlegen!
Jeg jobber selv som helsepersonell og har aldri tvilt et sekund på kompentansen til Stiksrud. Han er direkte og presis i sin kommunikasjon og kan muligens virke «arrogant» for en person som liker å bli dullet med, men det viser bare hvor skråsikker han er på sin kompetanse. For min del, skaper det trygghet.
Flink med barn er han også!

Useriøs

Lege: Andreas Fismen Skrevet

Jeg skiftet lege til dr Fismen i april, grunnet sammenbrudd av kommunikasjon med min tidligere lege på samme kontor, som ellers har vært ganske ålreit.

Dr Fismen ønsket tilsynelatende å kurere min ME ved å ‘forårsake en endring i samtale’. Det var så langt jeg skjønte oplegget hans etter forsøk på å skjønne presist hva det var han ville, etter en halvtimes telefon.

Dr Fismen har en tro på at alle sykdommer kan kureres eller kraftig bedres. Dette er farlig som pasient hvis du har en sykdom du må lære å leve med. Ikke velg han hvis du er kronisk syk..