Brukernes vurderinger
Om vurderingeneSiste vurderinger av behandlere ved Din Lege AS
OverLEGEN....
Lege: Niels Erik Landmark SkrevetNiels Erik Landmark har min fulle tillit og inngir trygghet og kunnskap hvert eneste sekund jeg har gleden å være i hans sfære. Han er som en "landsby" lege, og tar deg på kornet hver eneste gang. Et privilegium å være hans pasient, selv om jeg heldigvis ikke har hatt bruk for hans tjenester ofte.
Styr unna!
Lege: Georg Stang SkrevetFrekk og arrogant fremtoning, som gir følelsen av at man er dum og til bry. Ikke lyttende, avbryter til stadighet, og bagatelliserer. Virker som han er lei av jobben sin og det ønsker man jo ikke hos en fastlege.
Jeg er en person som sjeldent går til legen, nettopp i frykt for å bli møtt av en lege slik som Stang. Styr unna!
Den beste fastlegen
Lege: Rebekka Sperling SkrevetRebekka er fantastisk. Hun ser hele deg, er faglig dyktig og grundig. Hun tar seg tid, lytter og henviser videre ved behov.
Presis, engasjert og effektiv
Lege: Svein Stiksrud SkrevetOpplever håndtering og oppfølging som utmerket, effektiv og presis kommunikasjon, svært kompetent, raske tilbakemeldinger på prøver og resepter, meget tilfreds.
Veldig profesjonelt
Lege: Georg Stang SkrevetGeorg Stang er en av de beste legene jeg har noensinne møtet . Han har mye empati og forstørrelse til pasient . Han et veldig dyktig og profesjonell . Han hører på pasient .
Les alle vurderingene
Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.
Tilgangen varer i 24 timer. Kjøpet er en engangsbetaling.
💙 Visste du at Legelisten årlig har over 3 millioner brukere?