Din Lege AS

Frederik Stangsgt. 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Din Lege AS

Den beste fastlegen!

Lege: Rebekka Sperling Skrevet

Utrolig dyktig lege. Jeg heldig som har henne som Fastlege 🙂 Hun er kunnskapsrik, effektiv og kjempe hyggelig . Hun tar seg tid, lytter og er veldig hjelpsom. Liker henne kjempegodt.

Dyktig lege

Lege: Ida Hveem Skrevet

En dyktig og lyttende lege som gir god informasjon til pasienten. Blir godt ivaretatt og føler meg trygg på behandlingen.

For det meste lyttende, men fakturer gjerne småting

Lege: Svein Stiksrud Skrevet

Deler synspunktene til dem som skriver at legen er lyttende og saklig. Men... to ganger har jeg opplevd en "du skal ikke komme her og komme her" holdning fra legen. Begge gangene medførte dette unødvendig merbelastning som jeg gjerne skulle sluppet. Den første gangen medførte at jeg i en periode skiftet fastlege. Ny lege var ydmyk og henviste meg til ulike spesialister, hvilket til sist løste problemet. Jeg er usikker på om Svein Stiksrud ville ha lagt inn ett ekstra gir for meg slik den "midlertidige" legen gjorde. Ønsker meg en fastlege som møter kvinner med kvinnelidelser med entusiasme og stor villighet til å hjelpe. Til sist ble jeg veldig betenkt over å motta en faktura for "legetime" etter at jeg hadde bestilt fornyelse av 4 resepter via Helsenorge. Alt jeg gjorde var å sette ett kryss/ prikk ved de medisinene jeg ønsket å få fornyet resept på. Pluss skrev i notatfeltet at en preparat burde byttes med et annet, på grunn av apoteket var utsolgt for det opprinnelige. For disse 4 prikkene og et par setninger med ekstra opplysninger, ble jeg belastet kr. 224,-. Teksten på faktura er "legetime", og ikke E-konsultasjon e.l. Det står ingenting på Helsenorge sin side at det koster penger å skive et notat til legen. Jeg stilte ingen spørsmål til ham. Derimot stilte han et spørsmål til meg, i kommentarfeltet. Og vipps ble det skapt en faktura. Dette er en underlig praksis som bør opphøre. Pasienter bør bli informert på forhånd hva som vil koste dem penger eller ei. Det er grunnleggende.

Sympatisk lege

Lege: Ida Hveem Skrevet

Ida Hveem har overtatt pasientene til Keith Gretemeier. Hun er en sympatisk lege som lytter til det man har å si. Hun er tålmodig, hensynsfull og evner å få pasientene til å føle seg trygge og godt ivaretatt.

Full tillit

Lege: Morten Øwre Skrevet

Morten har vært min fastlege siden 2010. Jeg har full tillit til ham som lege - faglig kompetent, henviser til spesialist når det er riktig osv. Vi vet alle om fastlegers travle hverdag... Jeg er også imponert over hvordan klarer å prioritere - og følge opp raskt det som krever det.