Brukernes vurderinger
Om vurderingeneSiste vurderinger av behandlere ved Din Lege AS
Stått uten fastlege i snart 1 år
Lege: Ida Hveem SkrevetIda Hveem tok over for vår families fastlege som vi har gått til i over 20 år. Vi er fem personer i husstanden som har normalt behov for lege. Hun har aldri tid, avlyser uten å booke inn på ny time og har flere måneders venteliste. Til slutt har hun satt oss til en venteliste på ny fastlege - uten noen form for dialog. Vi fikk et svært dårlig inntrykk og ser fram til å få ny fastlege.
Lang ventetid
Lege: Svein Stiksrud SkrevetDet er minimum 1 måned ventetid på legetime, og når man kommer må man regne med å vente en halv til en time før man får komme inn.
Legen er ikke dårlig, men har alt for mange pasienter.
Din Lege er også ubrukelig på telefonen, du må ringe og vente i over en time før de svarer og er ubehjelpelig.
Profesjonelt, stoler 100% på henne.
Lege: Ida Hveem SkrevetIda har det veldig travelt, men det er ikke hennes feil. Hun utgjør forskjellen ved å alltid ønske oss velkommen med et smil og i godt humør. En utmerket lege, som bryr seg og lytter til pasienten sin. Jeg anbefaler henne til hvem som helst og stoler 100 % på hennes profesjonalitet.
Teknisk grundig - ser ikke mennesket
Lege: Andreas Fismen SkrevetJeg opplever Fismen som teknisk interessert og grundig - men langt mindre interessert i mennesket og pasientens plager og behov. Gir en opplevelse av fordomsfull og nedlatende kommunikasjon og løsninger.
En fantastisk lege
Lege: Svein Stiksrud SkrevetSvein Stiksrud har vært min fastlege i snart 25 år. Han har hele tiden vært interessert i meg som pasient og har gjort gode vurderinger av smerter og plager. Jeg har en kronisk sykdom med mange rare plager og utfordringer, og få leger kan mye om sykdommen. Stiksrud har alltid undersøkt meg nærmere når han mener det har vært behov for det. Men mange ting har han basert på blodprøver, sykdomshistorie og plager også «latt gå». Fordi alle undersøkelser er med på å uroe en pasient. Han har hele tiden tatt tak i det nødvendige! Stiksrud har god evne til å berolige meg gjennom vurderingene han gjør og deler med meg som pasient. Stiksrud er meget service innstilt, imøtekommende og forståelsesfull. Han har god tid til meg og til samtale på legetimen. Dette har bidratt til å gi meg ro når helseplagene har vært utfordrende. Samtidig har han en autoritet og tydelighet som har vært viktig for meg som pasient. Han har gode holdninger og har hele tiden gitt svært gode råd. Jeg har klart å opprettholde full jobb og et normalt liv fordi Stiksrud rett og slett gjør meg sterkere og friskere ved måten han møter meg på. Samtidig forstår han når det blir for tøft. En helt fantastisk fastlege, som jeg er meget takknemlig for å ha! Må legge til at han er meget rask til å behandle e-konsultasjoner. Imponerende arbeidskapasitet!
Les alle vurderingene
Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.
Tilgangen varer i 24 timer. Kjøpet er en engangsbetaling.
💙 Visste du at Legelisten årlig har over 3 millioner brukere?