Stovner Legesenter AS

Nedre Rommen 5 0988 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Stovner Legesenter AS

Trygg og hørt

Lege: Hallstein Netland Skrevet

Veldig fornøyd med han, han lytter på deg nøye og gjør jobben sin grundig! Undersøker deg grundig og tar alt av prøver og vil ditt beste. Følte meg sett og hørt, veldig behagelig og sitte der og forklare mine plager. Veldig dyktig og profesjonell. Anbefales sterkt

Veldig uprofesjonel og frekk

Lege: Gulshan Rana Skrevet

Jeg trengte legeerklæring fordi jeg var syk til skolen og var sengeliggende, hun hadde gitt meg legeerklæring før på nettet men i dag ville hun at jeg skulle komme inn og sa at hun måtte sjekke meg men det synes jeg var rart fordi vanligvis gir hun meg legeerklæring men når jeg sa til hun at jeg var syk og sengeliggende så sa hun at nei du må komme inn fordi jeg kan ikke gi deg legeerklæring uten at jeg har sett på deg først dette synes jeg var veldig frekt på grunn av at jeg var faktisk sengeliggende og prøvde flere ganger å komme meg opp av senga men klarte ikke det. Dette førte til at jeg måtte betale for noe som jeg egentlig ikke fikk noe nytte av og fikk ingenting ut av det ikke legeerklæringen engang og jeg måtte fortsatt betale.

En dyktig lege!

Lege: Hallstein Netland Skrevet

Jeg har hatt han som fastlege i mange år nå, og er like fornøyd etter hvert eneste legebesøk! Han finner fort ut av hva som er feil og tar pasientene sine på alvor.

Dr Sadia

Lege: Sadia Farooqi Skrevet

Hvis jeg vil skrive om Dr. Sadia Det er ikke ti sider nok til å skrive om henne og hennes elegante stil med pasienten Hun er veldig tolerant overfor pasienten Hun behandler nøye Hun følger opp pasientens tilstand med en korrekt diagnose. Hun er veldig utmerket som lege. Ærlig talt, hun er ikke bare en lege, men hun er en engel. Diagnosen hennes er som en balsam for sår. Jeg foreslår Og veldig mye Dr. Sadia

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Adeel Jamshed Rana Skrevet

Fantastisk lege som byr på bred faglig kunnskap, er tillitsskapende og trygg. Tar pasienten på alvor.