Lille Grensen Legesenter

Telefonnummer23 10 40 2023 10 40 ...
Lille Grensen 3 0159 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Lille Grensen Legesenter

Værste legen jeg har hatt

Lege: Anders Faaberg Skrevet

Anders Faaberg er så arrogant og nedlatende at jeg skjønner ikke hvordan han har fått lov til å bli lege. Jeg hadde han som fastlege i bare noen mnd, men måtte innom flere ganger fordi jeg var mye syk den perioden. Uansett hva det var klarte han alltid å få det til å høres ut som jeg overdrev. Når jeg spurte om han har hatt det samme selv siden han tydeligvis hadde alle svarene, begynte han bare å ramse opp hva slags kompetanse han har og hvor han har jobbet før (noe jeg ikke kunne brydd meg mindre om). Hvis du vil ha en fastlege som er oppriktig interessert i å hjelpe deg bør du ikke gå til Anders Faaberg.
Jeg har ingenting godt å si om sykepleierne på Lillegrensen heller. En gang jeg skulle ta noen blodprøver måtte 3 sykepleiere prøve (uten hell) før nr 4 klarte å stikke seg selv i fingeren! Nr 4 klarte det til slutt men jeg måtte selv stoppe henne når hun hadde tenkt å bruke nåla hun uheldigvis hadde stukket seg selv med på meg. Men man kan vel ikke regne med at sykepleierne er mer profesjonelle enn legen...
Jeg har hvertfall byttet fastlege og er superfornøyd med bogerud legesenter. Hyggelige leger og sykepleiere som kan faget sitt PLUSS at de vet hvordan man kommuniserer med pasienter.

Arrogant og uten empati.

Lege: Geir Sneen Skrevet

Ja, han smilte hele tiden, men det var de eneste bra han gjørde.
etter å forklare min problema han ordinerte tabletter uten å spørre om jeg var alergisk mot noe.
Han vurderte uten å sjekke hva det var egentlig feil, bare skrev på PC hva jeg sa.
Jeg sa at jeg hadde blodtrykk problemer og han bare sa at det var umulig uten å måle.
Også konstaterte jeg forrige blodmangel problemer, ba om blodprøve siden jeg føler meg mer sliten enn vanlig og hans svar var "alle føler seg sliten" og peket til sol.
Hvis du vil ha en rask vurdering, noen tabletter og dra hjem Geir er legen din. Men hvis du liker at legen har empati bedre velge en annen.

Svært kompetent fastlege

Lege: Geir Sneen Skrevet

Jeg har Geir Sveen som fastlege - han er svært empatisk og oppfølgende.

Vanskelig å få tak i

Lege: Eleonora Brodwall Skrevet

Det er som regel ekstremt vanskelig å få tak i dr. Brodwall. I ferier sletter til og med kontoret all epost som er sendt til dem. Er det virkelig nødvendig?
Pleier også være vanskelig å få time.

Ellers blid og flink.

Trygg å trevlig

Lege: Geir Sneen Skrevet

Är nöjd generellt, lyssnar bra och har alltid ett svar på frågor. Trevlig karl som det är lätt att prata med.