Lille Grensen Legesenter

Telefonnummer23 10 40 2023 10 40 ...
Lille Grensen 3 0159 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Lille Grensen Legesenter

Kan ikke anbefale denne legen

Lege: Geir Sneen Skrevet

Jeg har endelig fått byttet fastlege. Jeg har brukt Sneen i for mange år - og han kan jeg ikke anbefale til noen. Han er uinteressert i pasienten, og tar kjappe løsninger. Jeg tar turen til fastlegen min toppen en gang i året (da mest for henvisning videre), og hver gang får han meg til å føle meg dum og at det var helt bortkastet bruk av min tid.

Jeg anbefaler ham å løfte blikket fra PC'n/boka, være nysgjerrig på pasienten og smile.

I tillegg er damene på forværelset noen ordentlige surpomper!

Ikkje braaa!

Lege: Anders Faaberg Skrevet

Dette er desverre den mest ukompetente og uproffesjonelle legen jeg har hatt. Jeg valgte han på random da han var en av få som hadde ledig plass når eg flytta til Oslo, og det ser jeg jo nå var en grunn for..
Desverre veldig, veldig arrogant, nedtalende og hører egentlig ikke på deg. Man skal ikke grue seg til å bestille time hos din fastlege, men det gjør man desverre med Anders Faaberg. Det kan være et poeng å nevne at han på den tiden jeg var der drev med noe etterutdanning og var borte fra jobben en periode, og når jeg spurte helsesøstera hva han spesialiserte seg i så sa hun "allmennpraksis"... Håper nesten han tok hele skolen om igjen for de der opplevelsene holdt ikke mål i det hele tatt! :s

Anbefales!

Lege: Geir Sneen Skrevet

Jeg var slett ikke klar over at denne tjenesten fantes før i dag, og når jeg ser alle de negative kommentarerene, føler jeg det er på sin plass å slå tilbake mor dette.
Jeg har gått til Geir i over sju år og har alltid opplevd ham som svært empatisk og forståelsesfull, veldig lett å prate med og at han alltid har tatt meg som pasient på alvor, i tillegg til at han også oppleves som lett tilgjengelig til tross for mengden pasienter.

Anbefales på det varmeste!

Veldig flink

Lege: Geir Sneen Skrevet

Jeg har kun opplevd Geir Sneen som en empatisk, kunnskapsrik og flink lege. Har gått til ham i mange år, og kommer til å fortsette med det. Jeg må si jeg reagerer på at det er blitt kommentert at han kun er vennlig mot jevnaldrende menn. Jeg er kvinne, og har alltid blitt tatt på alvor og alltid med et smil. Anbefales på det sterkeste!

Min fabelaktig dyktige fastlege

Lege: Geir Sneen Skrevet

Det virker som de fleste som skriver på legelisten er de som er negative. Er man fornøyd gidder man vel bare ikke, som ellers i livet.

Geir Sneen er en fantastisk lege jeg har hatt gleden av å gå til i åtte år.

Jeg hadde bare hatt ham i noen måneder da jeg havnet i en kritisk suicedal fase, da ga han meg sitt privatnummer med beskjed om å ringe ham når som helst på døgnet, og at han ville komme på hjembesøk med en gang dersom det ble kritisk igjen.

Dette er altså ikke en veldig uinteressert og arrogant lege, snarere tvert imot.

Jeg har alltid blitt opplevd å bli tatt på alvor og fått grundige utredninger/henvisninger o.l de gangene jeg har hatt behov for det.

Til tross for at Sneens liste nesten er full opplever jeg at jeg stort sett får time meget raskt, jeg har heller aldri opplevd å bli sittende å vente lenge på "overtid" på venterommet.

Alt i alt er jeg så takknemlig og fornøyd med Sneen som fastlege at jeg vil anbefale ham til alle mine venner og kjente. Mange av dem har fulgt mitt råd og er like fornøyd som meg.