Lille Grensen Legesenter

Telefonnummer23 10 40 2023 10 40 ...
Lille Grensen 3 0159 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Lille Grensen Legesenter

Forbedringspotensiale er på sin plass

Lege: Geir Sneen Skrevet

Har vært hos denne legen med barna og meg selv. Arrogant. Uhøflig. Lite intr i pasienten. Ser ikke på deg mens han snakker. På venterommet tar han i mot menn på samme alder med stort smil og vennlighet. Virker som han skyr damer og barn.

Desverre overser han meg som pasient og jeg går med en dårlig følelse - dette tross enkle besøk . Styr unna!

Styr unna!

Lege: Anders Faaberg Skrevet

Har hatt denne legen som fastlege i 2 år, men skal bytte så snart jeg kan! Bagatelliserer enhver sykdom, opplevde å ikke bli tatt på alvor da jeg hadde alvorlig stoffskifteproblem, noe som heldigvis ble tatt på alvor av indremedisiner, ikke tatt på alvor mht et drypp, heller ikke angst er noe denne legen bryr seg om. Legesenteret er lett å få kontakt med, hyggelige damer i resepsjonen, men å bli møtt av en nedlatende lege når du har problemer, er ikke noe man ønsker seg!
Skal man ta prøver, må man ha time først! Og ikke når svaret foreligger! Merkelig og unødvendig.
Styr unna denne legen!

Veldig fornøyd

Lege: Trond Daae-Johansen Skrevet

Jeg har brukt Trond som lege i veldig veldig mange år. Også før det ble fastlegeordning. Synes han er veldig flink, kanskje litt stressa innimmelom. Det jeg synes han er flink på er å sende videre når han er usikker og ikke finner ut av ting. Jeg anbefaler han på det sterkeste og kommer ikke til å bytte så lenge jobber som lege.

Elendig oppfølging

Lege: Eleonora Brodwall Skrevet

Virker uinteressert, uengasjert og motvillig til å lytte til pasient. Stoler 100% på egen ekspertise og erfaring, noe som naturligvis ikke er ønskelig eller forsvarlig av medisinsk personell uten høyrere medisinsk kompetanse enn cand, med.

Bytter umiddelbart.

Godt inntrykk

Lege: Anders Faaberg Skrevet

Nylig var jeg for første gang hos Faaberg, siden vi har ham som bedriftslege.
Undersøkelsen var grundig (og over forventning). Han var effektiv, hyggelig og smilende, ga seg nok tid, og jeg fikk gode svar på alle spørsmål.
Jeg anbefaler ham, og vil vurdere å bruke ham som fastlege.