Lille Grensen Legesenter

Telefonnummer23 10 40 2023 10 40 ...
Lille Grensen 3 0159 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Lille Grensen Legesenter

Snill,men har ingen erfaring!

Lege: Anders Faaberg Skrevet

Går til han når jeg trenger resepter og henvisninger.Hadde kyssesyke for 18-20 år siden og trenger lengre sykmelding når jeg bli forkjølet.Jeg får bare 4-5 dager,men jeg trenger ca.14 dager.Han ble også sint på meg da jeg spurte han om han kjente til noen nye eller andre migrene tabletter.Går til min "gamle" lege når jeg virkelig trenger hjelp.

Veldig fornøyd

Lege: Geir Sneen Skrevet

Jeg fikk Geir Sneen anbefalt av en annen lege og studiekamerat av Geir. Han har innfridd mine forventninger i de årene jeg har benyttet han som min lege. Jeg får raskt time, han er dyktig og kunnskapsrik og får meg til å føle meg trygg og ivaretatt. Personellet er også hyggelig.

Min beste lege

Lege: Anders Faaberg Skrevet

Faaberg er en lege som har tatt meg på alvor uansett hva jeg har hatt problemer med, i alle år. Han er rolig og lyttende, og ikke minst veldig hjelpsom. Lillegrensen Legesenter har også en løsning hvor man kan bestille time online samt nødtelefon for hastetimer, som gjør det lett å få time. Med lange åpningstider på mandager er det også lett å få legetimen til å passe inn i en travel hverdag. Tommel opp!

En lyttende lege

Lege: Aslak Holtestaul Skrevet

Han har lyttet til meg, og kommet med forslag til å bedre noen av plagene jeg har kommet med. Det synes jeg har vært bra! Dessverre har han gitt meg feil informasjon opptil to ganger på to ulike felt, noe som har ført til at jeg har måttet finne ut en løsning selv. Det er leit.
Han tar seg tid til pasientene, selv om det er tydelig at han til tider kan virke stresset.

Den verste legen jeg har hatt

Lege: Trond Daae-Johansen Skrevet

Har hatt som lege i mange år.Han kan bli flinkere til å sende videre til spesialistundersøkelser oftere når residiverende symptomer. Overfladisk.