Smestadgynekologene

Oscarsgt. 20 0352 Oslo

Siste vurderinger av Smestadgynekologene

Mangel på empati og ustrukturert

Lege: Elin Ødegaard Skrevet

Elin oppleves som en kald lege som ikke forstår at ufrivillig barnløshet er en veldig tøff greie for et par. Man føler seg på ingen måte sett og hun jobber svært ustrukturert. Vi var hos henne ifm ufrivillig barnløshet og hun klarte å rote bort våre papirer. Anbefaler ingen unge par som sliter med å bli gravide om å dra til henne. Hun har alltid dårlig tid og bruker hele timen på å se i skjermen/skrive på sin PC. Ikke en eneste gang hadde hun øyekontakt.

Erfaren og hyggelig

Lege: Elin Ødegaard Skrevet

Tydelig og trygg . Gir relevant informasjon som er lett å forstå. Kjente meg hørt og godt ivaretatt. Erfaren trygg og stø på hånden.

Uempatisk og nedlatende

Lege: Elin Ødegaard Skrevet

Jeg er svært misfornøyd med denne gynekologen da hun ikke tar noen problemer, spørsmål eller følelser på alvor. Hun er nedlatende, har fryktelig dårlig tid og mener at man umulig kan være plaget når man beskriver sine problemer og plager. Hun stiller spørsmålstegn ved alt man presenterer og svarer overlegent på spørsmål man har knyttet til prøver/prosesser. De fleste som er innom gynekologen er tross alt ikke gynekologer selv, så her burde det være mulig å få et rolig og ordentlig svar.

Etter tilbakevendende plager ringte jeg og ble per tlf spurt tre ganger om jeg hadde gått på en antibiotikakur nylig og avkreftet tre ganger, hun hadde åpenbart stor mistanke om at jeg hadde motivasjon for å lyve. Løsningen fra hennes side ble å søke seg opp på nett eller gå til fastlegen.

Prøveresultatene lå to uker hos legen uten at jeg fikk svar, telefontiden er på én time i uken og ringer man resepsjonen utenom denne ene timen blir man som regel møtt av en like kjip dame som ikke har tid til å prate eller gi generelle råd.

Timen jeg hadde hos henne gikk jeg gråtende fra og unner ingen andre å oppleve det samme når man er i en så sårbar situasjon i utgangspunktet. Jeg er ung og ser dessverre at det er flere voksne som har problemer med å ta unge mennesker på alvor, selv helsepersonell. Etter å ha lest andre vurderinger her ser det likevel ut som at flere aldersgrupper har erfart gynekologen som uempatisk og stresset.

Vennlig hilsen en som ville gått for en annen gynekolog.

Meget dyktig

Lege: Elin Ødegaard Skrevet

Elin er en fantastisk gynekolog. Kunnskapsrik, lun og rolig. Hun tar seg tid til å lytte, og følger opp etter undersøkelser både pr telefon og sms.
Anbefales!

Trygg og behagelig

Lege: Martin Andresen Skrevet

Hadde min første time hos han i dag, i forbindelse med langvarige blødninger. Han tok mine bekymringer på alvor og svarte på spørsmål jeg hadde. Forklarte i tillegg godt underveis. Følte jeg fikk en positiv opplevelse ut av en litt kjip situasjon, noe som er viktig.

Han fremstår som rolig, vennlig, trygg, kunnskapsrik - ganske enkelt en veldig, veldig fin lege.

Fine lokaler og utstyr som fremstår som nytt og moderne. Tommel opp til hele opplevelsen!