Smestadgynekologene

Oscarsgt. 20 0352 Oslo

Siste vurderinger av Smestadgynekologene

Helt fantastisk!

Lege: Anne Cecilie Hallquist Skrevet

Dr. Hallquist er en utrolig dyktig og kunnskapsrik gynekolog. Hun er et varmt medmenneske som oser trygghet og gir "det lille ekstra" uten å nøle. Jeg har vært hos henne flere ganger og føler meg ivaretatt hver eneste gang. Anbefales på det sterkeste!

Trygg, varm og faglig dyktig

Lege: Anne Cecilie Hallquist Skrevet

Anne Cecilie er en ener i sin klasse. Et sympatisk og varmt menneske med et svært behagelig vesen. Hun følger opp og tar deg på alvor. Yter ekstra service ved behov, og har stålkontroll på faget. Kan varmt anbefales!

Blandet erfaring

Lege: Martin Andresen Skrevet

Litt blandede opplevelser med han. Virker faglig trygg, men noe kjapp og forhastet. Da jeg ringte i hans telefontid virket han irritert og lite hjelpsom. Har aldri likt gynekologiske undersøkelser (i likhet med mange kvinner) og er avhengig av en lege som ikke virker irritert over spørsmål.
Jeg håper han kan vise forståelse for sine pasienter og ikke være for kjapp.

Bra gynekolog, noe sur sekretær

Lege: Martin Andresen Skrevet

Anbefales på det sterkeste. Synes gynundersøkelser er svært ubehagelig. Han tok hensyn til dette med å ta seg god tid og forklare underveis. Følte meg trygg og noe av ubehaget for å dra til gynekolog er borte etter besøket hos Andresen. Opplevde at sekretæren jeg møtte hadde en ganske negativ fremtoning og var uinteressert i å ta meg imot.

Dyktig på alle plan

Lege: Martin Andresen Skrevet

Andresen er kunnskapsrik og dyktig, og samtidig dyktig til å kommunisere med pasienter. Jeg har vært hos ham i forskjellige kontekster, prevensjon, sjekk og ifm graviditet, og er veldig fornøyd hver gang.