Smestadgynekologene

Oscarsgt. 20 0352 Oslo

Siste vurderinger av Smestadgynekologene

Stresset, feil informasjon og lite empati

Lege: Elin Ødegaard Skrevet

Møtte hun først etter å ha ventet på time for utredning av barnløshet i tre måneder. Da måtte jeg vente en halv time over min bestilte time for å komme inn, og hun var veldig stresset og virket lite interressert i å undersøke hva som var galt. Hun viste også lite empati, og uten god begrunnelse la hun frem prøverør som eneste mulige alternativ uten å virke som om hun forsto at det var leit.

Hun var ikke hardhendt, og virket som dyktig mht gynekologiske undersøkelser.

Hun ga oss feil og forvirrende informasjon om flere forhold vedrørende prøverør og barnløshet, som fertilitetsklinikken måtte oppklare når vi kom dit.

Anbefales ikke dersom man skal utredes for barnløshet. Sikkert helt ok ved rutineundersøkelser.

Bøs og avvisende

Lege: Martin Andresen Skrevet

Har vært hos legen rundt 6 ganger, og to ganger har han vært bøs. Den ene gangen var da jeg ringte ham i hans telefontid, og han ble direkte sint over spørsmålet mitt og tok en ufin tone. Neste gang var da jeg var på legebesøk og han mer eller mindre direkte sa jeg ikke skulle komme tilbake igjen. I tillegg har jeg ikke vært veldig imponert over hans faglige kunnskaper. En undersøkelse jeg gjorde hos ham var også smertefull, mens samme prosedyre hos en annen gynekolog var nesten ikke merkbart. Gjør det jeg kan for å finne en annen gynekolog i Oslo.

Meget god lege.

Lege: Martin Andresen Skrevet

Andresen har den meget gode - og ganske sjeldne - kombinasjonen av vennlighet og store kunnskaper. Han lytter, og medisinene han foreskriver virker alltid slik at jeg blir kvitt mine plager.

Anbefales!

Lege: Elin Ødegaard Skrevet

Väldigt förstående och gav ett tryggt intryck. Efter att ha varit hos flera gynekologer de senaste året är hon den enda som har tagit mina problem på allvar och hjälp mig på riktigt. Fick mig att känna mig väldigt lugn. Anbefalles på det starkaste!

Kjempeflink gynekolog

Lege: Martin Andresen Skrevet

Rolig, lyttende og forståelsesfull, helt klart den beste gynekologen jeg har vært hos. God greie på infertilitet.